סגור

בלעדי
בנצי אדירי, ראש החטיבה העסקית בבנק הבינלאומי, ימונה למנכ"ל גמא

כלכליסט דיווח אתמול שאדירי עוזב את הבנק, לאחר שלא מונה לתפקיד המנכ"ל במקומה של סמדר ברבר צדיק. הפניקס, שמחזיקה בשליטה מלאה בגמא, מעוניינת להרחיב את פעילות האשראי החוץ בנקאי שלה

מהבנק הבינלאומי לקבוצת הפניקס? בנצי אדירי, ראש החטיבה העסקית בבנק הבינלאומי ויו"ר בנק מסדר השייך לקבוצה, ימונה למנכ"ל חברת גמא - זרוע האשראי החוץ בנקאי של קבוצת הפניקס.
אתמול פורסם בכלכליסט כי אדירי עוזב את הבנק הבינלאומי - לאחר שלאחרונה התמודד על תפקיד המנכ"ל במקום סמדר ברבר צדיק שהודיעה על פרישה. בסופו של דבר מונה לתפקיד המנכ"ל אלי כהן, החלטה שהאיצה את החלטתו של אדירי לעזוב.
אדירי הוא בעל ניסיון של יותר מ-30 שנה בבנקאות, כאשר את רוב הקריירה עשה בבנק הבינלאומי. לפני מינויו לראש החטיבה העסקית הוא שימש כראש חטיבת משאבים ומנהל בחטיבת הסיכונים הפיננסיים.
בינואר האחרון הודיע המנכ"ל הוותיק של גמא, אריאל גנוט, על עזיבת החברה - לאחר שכיהן בתפקיד 26 שנה. גמא עוסקת בתחום הסליקה והניכיון ולאורך השנים, בעלת המניות הפניקס הלכה והגדילה את החזקותיה החברה.
בשנה שעברה מחקה הפניקס את גמא מהמסחר בבורסה, וקיבלה שליטה מלאה בחברה. בהמשך לכך, שמה של גמא שונה להפניקס גמא. חברת הביטוח מתכוונת להרחיב בה את פעילות האשראי החוץ בנקאי, בעיקר בתחום האשראי הצרכני.