הרווח הנקי של דיפלומט ירד ב-9.3% ברבעון - תחלק דיבידנד של 14 מיליון שקל
הרווח הנקי של יבואנית המזון הסתכם ב-28.9 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2025, למרות ירידה חדה בהוצאות המימון; החברה רשמה צמיחה של פחות מאחוז במכירות, ללא שיפור ברווחיות הגולמית.; העלייה בהוצאות הובילה לשחיקה ברווח התפעולי, בעיקר בשל הפרשה לחובות מסופקי.
למרות עליות מחירים ופעילות שיווקית מוגברת, דיפלומט לא הצליחה לשפר את הרווחיות הגולמית וסיימה את הרבעון השלישי עם ירידה ברווח התפעולי ובשורת הרווח הנקי. החברה ממשיכה לחלק דיבידנד, אך הנתונים מצביעים על האטה בקצב הצמיחה ועלייה בהוצאות.
יבואנית מוצרי המזון והצריכה, שפועלת בישראל בין היתר באמצעות המותגים אוריאו, פמפרס, פרינגלס וסטארקיסט, סיכמה את הרבעון השלישי של 2025, עם ירידה של 9.3% ברווח הנקי, שהסתכם ב-28.9 מיליון שקל.
זאת למרות ירידה של 39% בהוצאות המימון, כתוצאה משערוך התחייבות לרכישת מדיטרנד. לצד התוצאות, הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד של 14 מיליון שקל.
המכירות עלו ב-0.9% והגיעו ל-974.1 מיליון שקל, בעיקר בזכות עלייה בפעילות בישראל. הרווח הגולמי הסתכם ב-207.6 מיליון שקל - עלייה דומה לקצב הצמיחה במכירות – כך ששיעור הרווחיות הגולמית לא השתנה.
החברה לא הצליחה לתרגם את העלייה בהכנסות לשיפור ברווחיות. ההוצאות התפעוליות עלו, בין היתר בעקבות גידול של 3.6% בהוצאות מכירה ושיווק, ועלייה של 28% בהוצאות הנהלה וכלליות - שכללו הפרשה של כ-5 מיליון שקל לחובות מסופקים.
הרווח התפעולי של הקבוצה ירד ב-27.6% והסתכם ב-39.5 מיליון שקל. שיעורו מהמכירות נשחק ל-4.1%, לעומת 5.7% ברבעון המקביל.
למרות העלאות מחירים שביצעה במאי האחרון, צמחו מכירות דיפלומט בישראל ברבעון השלישי ב-3.2% בלבד ל-585.6 מיליון שקל. העלייה נומקה בצמיחה כמותית במותגים קיימים ובמכירת מותגים חדשים. עם זאת, הרווח התפעולי של הפעילות המקומית ירד ב-14.6% והסתכם ב-30.1 מיליון שקל. שיעור הרווחיות עמד על 5.2%, לעומת 6.2% בתקופה המקבילה.





























