סגור
הנכס האחרון שמכרה קרן הנדל"ן הראשונה של אלקטרה נדל"ן, סן אנטוניו טקסס
נכס שמכרה קרן הנדל"ן הראשונה של אלקטרה נדל"ן בטקסס. הקרן השנייה מכרה הפעם את הנכס ב-58 מיליון דולר (צילום: באדיבות החברה)

אלקטרה נדל"ן מוכרת נכס בטקסס בתשואה שנתית של 21.8%

החברה שמנהלת קרנות השקעה בנדל"ן בארה"ב מוכרת מקבץ דיור ב־58 מיליון דולר. היא רכשה את הנכס ב־2019 תמורת 39.5 מיליון דולר. המכירה משקפת מכפיל הון של יותר מ־2

על רקע העלייה במחירי שכירות הבתים בארה"ב, אלקטרה נדל"ן, שמנהלת קרנות השקעה שמתמחות בנדל"ן בארה"ב, הודיעה אתמול על מכירת מקבץ דיור בטקסס בתמורה ל־58 מיליון דולר.
מדובר על מקבץ דיור בעיר אירווינג שרכשה הקרן השנייה של אלקטרה נדל"ן באפריל 2019 בתמורה ל־39.5 מיליון דולר. כלומר, מחיר המכירה גבוה ב־47% ממחיר הרכישה. העסקה עתידה להיות מושלמת במהלך הרבעון הנוכחי של השנה.
הקרן השנייה של אלקטרה נדל"ן השקיעה 15.4 מיליון דולר הון עצמי ברכישת הנכס, ואת היתרה מימנה באשראי. משום כך, תזרים המזומנים החופשי שהמכירה תניב יעמוד על 29.2 מיליון דולר.
במהלך הזמן שבו החזיקה אלקטרה נדל"ן בנכס הקרן נהנתה מחלוקות שוטפות, כלומר הכנסות משכר דירה, בהיקף של 4.8 מיליון דולר, כך שהתזרים הכולל למשקיעים של הקרן עומד על 34 מיליון דולר.
לפי אלקטרה נדל"ן, הנתונים הכספיים האלו משקפים שיעור תשואה שנתית פנימית (IRR) של 21.8% ומכפיל של 2.2 על ההון שהושקע בנכס.