סגור
בייננס Binance בורסת קריפטו
בייננס. גל עזיבות של בכירים (רויטרס)

הלחץ בשוק הקריפטו: בייננס פיטרה כ-1,000 עובדים

פלטפורמת המסחר הגדולה מסוגה שחררה כשמינית מכוח האדם שלה על רקע אי הוודאות בשוק המטבעות הדיגיטליים ותביעות שהגישה רשות ני"ע בארה"ב - נגדה ונגד פלטפורמת קוינבייס; בחברה מציינים בימים אלו שש שנים לפעילותה - "לא יכולים לחכות למה שעוד מצפה לנו"

פלטפורמת המסחר בקריפטו, בייננס, מפטרת כ-1,000 עובדים וזאת ימים ספורים לאחר גל של עזיבות בכירים, כך לפי דיווח ברויטרס המתבסס על גורם המעורה בנושא. לפי נתוני החברה, מדובר בכשמינית מכלל כוח האדם שלה.
הפיטורים בבייננס, שנחשבת לפלטפורמת המסחר בקריפטו הגדולה בעולם, מגיעים בתקופה שבה העתיד של התעשייה בשוק האמריקאי מאופיין בעיקר בחוסר ודאות, זאת בעקבות התגברות הביקורת מצד הרגולטורים בחשד לפעילויות לא חוקיות.



לפי וול סטריט ג'ורנל, עיקר הפגיעה בכוח האדם נרשמה במחלקת שירות הלקוחות, כולל כ-40 עובדים בהודו. "אנחנו ממשיכים לשאוף להגביר את מספר הטאלנטים, אך יש פיטורים שאנו נאלצים לבצע. זה קורה בכל חברה. הנתונים המתפרסמים בכלי התקשורת לא מדויקים", צייץ מנכ"ל החברה צ׳אנגפנג ז'או שהוסיף כי החברה "עדיין מגייסת עובדים".
בחודש שעבר הגישה רשות ני"ע האמריקאית (SEC) תביעה נגד בייננס וז'או באשמת הפעלת "רשת של רמאות". תביעה הוגשה גם נגד פלטפורמת הקריפטו קוינבייס, במהלך שמדגיש את הגישה הלוחמנית של יו"ר ה-SEC, גארי גנסלר, כלפי תעשיית הקריפטו.
"לאורך שש השנים האחרונות צמחנו מ-30 עובדים לצוות של קרוב ל-8,000 עובדים ברחבי העולם. אנחנו מתכוננים למחזור השורי הגדול הבא, ועלינו להבטיח שנישאר קלילים ודינמיים", מסר דובר מטעם בייננס.
בשבוע שעבר דווח על עזיבה של מספר בכירים את החברה, ביניהם סמנכ"ל האסטרטגיה פטריק הילמן.
בכל זאת, אתמול חגגו בחברה שש שנים לקיומה. "אנחנו לא יכולים לחכות למה שעוד מצפה לנו", נכתב בציוץ בחשבון הטוויטר.