סגור

דניאל ספיר, מנכ"ל תקשוב, מצטרף לרשימת המועמדים לתפקיד מנכ"ל סלקום

ספיר (51) שימש כסמנכ"ל החטיבה העסקית במתחרה פלאפון עד 2012 - אז מונה למנכ"ל תקשוב; רשימת המועמדים כוללת בין היתר את מנכ"לית הולמס פלייס קרן שתוי, לשעבר בכירה בסלקום, ואת מנכ"ל משרד האוצר לשעבר שי באב"ד

דניאל ספיר, מנכ"ל חברת תקשוב, מצטרף לרשימת המועמדים הסופיים לתפקיד מנכ"ל סלקום. ספיר (51) שימש כסמנכ"ל החטיבה העסקית בפלאפון המתחרה עד 2012, עת מונה למנכ"ל תקשוב - שם החליף את בועז סופר, לאחר שפרש מתפקידו.

ספיר מצטרף למועמדת לתפקיד קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, ששימשה בעבר בתפקידים בכירים בסלקום, וכן למועמד שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר לשעבר, שהודיע לפני כשבועיים על כוונתו לעזוב את תפקידו הנוכחי כמנכ"ל אלון רבוע כחול של מוטי בן משה (אחרי חצי שנה בלבד בתפקיד).
לצדם מועמדים לתפקיד שני בכירים מתוך סלקום: אילן סיגל, מנכ"ל גולן טלקום, שמשמש גם כסמנכ"ל הפיתוח של הקבוצה; ואלי אדדי, מנכ"ל רשת דינמיקה וסמנכ"ל בהנהלת החברה, ומי שאחראי על מכירות ציוד הקצה.
דירקטוריון סלקום, בראשות דורון כהן, מנכ"ל החברה-האם דסק"ש, מתכוון למנות מנכ"ל לסלקום בתוך זמן קצר, ייתכן שעוד לפני סוף השנה. המנכ"ל יחליף את אבי גבאי, שפרש במפתיע ורוכש עם קבוצה של גופים מוסדיים את השליטה במתחרה פרטנר.
1 צפייה בגלריה
דורון כהן
דורון כהן
דורון כהן, מנכ"ל דסק"ש
(צילום: עמית שעל)