סגור

אינטרקיור מעריכה: עלייה של 184% במכירות ברבעון הרביעי ל-77 מיליון שקל

חברת הקנאביס הרפואי שמוביל היו"ר אהוד ברק פירסמה תוצאות כספיות מקדמיות לשנה שחלפה, וצופה צמיחה של 250% בהכנסות ב-2022

אינטרקיור, חברת הקנאביס הרפואי הגדולה בארץ במונחי שווי שוק, פירסמה הבוקר (ג') תוצאות מקדמיות לסיכום 2021 ולרבעון הרביעי, שבו היא מעריכה כי הכנסותיה צמחו כמעט פי שלושה. את החברה מנהל אלכסנדר רבינוביץ, והיו"ר שלה הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.
החברה, שמניותיה נסחרות בשלוש בורסות – תל אביב, טורונטו ונאסד"ק, מעריכה כי רשמה הכנסות של 77 מיליון שקל ברבעון המסכם של 2021, עלייה של 184% ביחס לרבעון המקביל ב-2020. השנה צופה החברה כי תרשום הכנסות של 217 מיליון שקל, שיציגו צמיחה של 250% ביחס להכנסות שהיא מעריכה שתדווח לגבי 2021.
1 צפייה בגלריה
צמח הקנאביס
צמח הקנאביס
צמח הקנאביס
(קרדיט: Depositphotos)
ההכנסות ברבעון הרביעי צמחו ב-24% בהשוואה לרבעון השלישי של 2021. בחברה ציינו כי מדובר ברבעון שמיני ברציפות של צמיחה בשיעור דו-ספרתי. החברה תפרסם את תוצאותיה הכספיות המלאות לרבעון הרביעי ולשנת 2021 ביום שלישי, 15 במרץ.
החברה צופה המשך צמיחה גם בנתוני הרווח התפעולי, ה-EBITDA והרווח הנקי במהלך הרבעון הרביעי של 2021. לפי החברה, הצמיחה העקבית בנתח השוק מגיעה בין היתר הודות לביקוש ער למוצרי קנדוק והרחבת פעילות רשת בתי המרקחת של החברה המאושרים למכירת קנאביס רפואי.
ברבעון הרביעי חצתה החברה רף מכירות חודשי של מעל לטון מוצרי קנאביס, כ-30% מנתח שוק הקנאביס הרפואי בישראל.
המנכ"ל רבינוביץ מסר כי "במבט לעתיד, אנו ממשיכים להתמקד בהובלת שוק הקנאביס בישראל ובהתרחבות הבינלאומית שלנו לשווקים נוספים תוך יישום אסטרטגיית הצמיחה הרווחית שלנו. אינטרקיור ממוצבת היטב להובלת תהליך הקונסולידציה ולהשיא ערך לבעלי המניות כחברת הקנאביס המובילה והצומחת ביותר מחוץ לצפון אמריקה".
אינטרקיור, ששווי השוק שלה לפני פתיחת המסחר הבוקר עומד על 895 מיליון שקל, היא החברה הגדולה במדד ת"א קנאביס המונה שמונה חברות. ב-12 החודשים האחרונים נחלשה מניית אינטרקיור ב-23.9%.