סגור
ברימאג יבואנית מוצרי חשמל
יבואנית מוצרי החשמל ברימאג (צילום" יריב כץ)

חדירה למחשבי יבואנית מוצרי החשמל ברימאג

יבואנית מותגי דה לונגי, LG, קנווד ועוד הודיעה בדיווח לבורסה על חדירה שפגעה בחלק מהשרתים שלה: "החברה פועלת לבדיקת פרטי המקרה ותיקון והשבה מהירה ככל הניתן של השרתים לפעילות סדירה - בשלב זה, לא ניתן להעריך את היקף הנזק שנגרם, אם בכלל"

חדירה למחשבי יבואנית מוצרי החשמל ברימאג - החברה מסרה בדיווח לבורסה כי "זיהתה חדירה בלתי מורשית למערכות המחשוב שלה אשר הביאה לפגיעה בחלק מהשרתים".
ברימאג מייבאת כמה ממותגי החשמל הפופולאריים בישראל לשימוש ביתי - בין היתר את מוצרי דה לונגי, LG, קנווד, בקו, פנסוניק ובראון. היא נסחרת בבורסה בת"א בשווי של 199 מיליון שקל (לפני פתיחת המסחר היום).
בדיווח מציינת היבואנית כי היא פועלת לפיתרון הבעיה וכי אינה יכולה לאמוד את הנזק הצפוי לה מהאירוע. "החברה, יחד עם גורמים מקצועיים חיצוניים, פועלת כעת לבדיקת פרטי המקרה ותיקון והשבה מהירה ככל הניתן של השרתים לפעילות סדירה. בשלב זה, לא ניתן להעריך את היקף הנזק שנגרם ו/או עלול להיגרם בשל האירוע הנ"ל, אם בכלל".
לצד הדיווח לבורסה פרסמה ברימאג הודעה נפרדת, שבה הדגישה בין היתר כי "החברה תיגברה את מערכי השירות ונותנת מענה מלא לכלל לקוחותיה. ברגע שיהיו פרטים נוספים נעדכן ככל שיידרש".