סגור

צמיחה בהכנסות וברווחי נובולוג - המנכ"ל מצפה להמשך השדרוג

הכנסות נובולוג ברבעון הרביעי הסתכמו ב-299.7 מיליון שקל, צמיחה של של 9.5% ביחס לרבעון המקביל ב-2020 - הרווח הנקי הרבעוני טיפס ב-18% ל-9.8 מיליון שקל; המנכ"ל עירן טאוס: "אנו משיקים תוכנית אסטרטגית חדשה לארבע השנים הקרובות אשר עיקרה היא הכפלת ה-EBITDA"

דעיכת הקורונה לא פגעה בתוצאות של קבוצת שירותי הבריאות נובולוג ברבעון המסכם של 2021. החברה רשמה עלייה בשיעור חד-ספרתי גבוה בהכנסות שלה, שתורגמה לזינוק דו-ספרתי בשורת הרווח הנקי. זאת, בין היתר, בזכות שמירה על הוצאות ההנהלה והמכירה של החברה. נתוני הרווחיות השתפרו, ומנכ"ל החברה עירן טאוס ציין כי החברה נמצאת בדרכה לקדם את היעד של הכפלת ה-EBITDA שלה בארבע השנים הקרובות.
הכנסות נובולוג ברבעון הרביעי הסתכמו ב-299.7 מיליון שקל, צמיחה של 9.5% ביחס לרבעון המסכם של 2020, עם שיפור בכל אחת מהחטיבות של החברה: הלוגיסטיקה, שירותי הבריאות והדיגיטל. הרווח הגולמי ברבעון השלישי צמח ב-6% ל-38.2 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
עירן טאוס מנכ"ל נובולוג שבוע החדשנות
עירן טאוס מנכ"ל נובולוג שבוע החדשנות
עירן טאוס, מנכ"ל נובולוג
(צילום: סיון פרג')

הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות ברבעון הרביעי שמרו על יציבות והסתכמו ב-20.9 מיליון שקל לעומת כ-20.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה קודמת. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי טיפס ב-16.2% ל-16.8 מיליון שקל, ובשורה תחתונה הרווח הנקי הרבעוני עלה ב-18.1% ל-9.8 מיליון שקל. ה-EBITDA המתואם ברבעון הסתכם ב-30.2 מיליון שקל, עלייה של 11.4% בתוך שנה.
בסיכום 2021 ההכנסות צמחו ב-10.7% ל-1.25 מיליארד שקל, ובשורה התחתונה הרווח הנקי עלה ב-10.5% ל-44.8 מיליון שקל.
המנכ"ל טאוס ציין, כאמור, כי הצמיחה בהכנסות מהחטיבות השונות צפויה להימשך גם בעתיד. "לפני כמה שנים סימנו את תחומי הבריאות הדיגיטלית ורפואה עד הבית כמנועי צמיחה נוספים בחברה לצד פעילות חטיבת הלוגיסטיקה. תחומים אלה הופכים לגורמים מרכזיים בעולם הבריאות, ואנו ממשיכים להרחיב את סל השירותים שאנו מציעים ללקוחותינו המוסדיים והפרטיים".
לדבריו, "הרחבנו את פעילותנו לחו"ל עם רכישת אחזקה בחברת הטלמדיסין הגרמנית מדפלקס, ואנו רואים פוטנציאל רב בהשקעה. אנו משיקים תוכנית אסטרטגית חדשה לארבע השנים הקרובות אשר עיקרה היא הכפלת ה-EBITDA המתואם (לפני השפעת תקן IFRS16), בעיקר מהפעילות בישראל. בכוונתנו להמשיך להתמקד בהשבחת הפעילויות הקיימות לצד איתור רכישות סינרגטיות נוספות בארץ ובעולם בהתאם ליעדים החדשים שהצבנו לעצמנו".