סגור
מימין עמית גל הממונה על רשות שוק ההון אסף גולדברג בעלים ומנכ"ל סלייס
מימין: עמית גל הממונה על רשות שוק ההון, ואסף גולדברג בעלים ומנכ"ל סלייס (צילום: מתוך האוסף המשפחתי)

בית הדין האזורי לעבודה החליט שלא למנות נאמן לחברת סלייס

השאיר לרשות שוק ההון את הבירור בחשדות לאי סדרים בניהול קופות הגמל האישיות בחברה בהיקף של 2.5 מיליארד שקל; הדיון מחר בתביעה הייצוגית נגד סלייס בוטל - השופט המליץ לצדדים להגיע להסכמות על פיצוי לתובעים שאת היקפו יקבע ביהמ"ש

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב החליט שלא למנות נאמן לחברת סלייס, אלא להשאיר את הבירור בחשדות לאי סדרים בניהול קופות הגמל האישיות בחברה, לרשות שוק ההון.
השופט דורי ספיבק המליץ לצדדים להגיע להסכמות על פיצוי לתובעים שאת היקפו יקבע בית המשפט. "אני סבור שנכון יעשו הצדדים אם יגיעו ביניהם להסכמה על הגשת בקשת הסתלקות מתוגמלת מהבקשה לאישור, כשגובה התגמול ייקבע ע"י בית הדין".
ההחלטה פורסמה בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה בידי עורכי הדין עדיאל זימרן ונמרוד אליהו לוי, נגד סלייס. השניים ביקשו שבית המשפט ימנה נאמן מטעמו, ולא יסתפק במנהל שמינתה הרשות.
הרשות מינתה את אפי סנדרוב, מנכ"ל עמיתים, לבדוק את הטיפול בכספי קופות הגמל בניהול אישי בסלייס, בהיקף של כ-2.5 מיליארד שקל.
הדיון שאמור היה להתקיים מחר בתביעה הייצוגית נגד סלייס בוטל, והשופט קבע שאם הצדדים לא יסכימו לקבל את המלצתו, ייערך דיון ב-21 בפברואר.