סגור

נחשף בכלכליסט
השרים החליטו: אמי פלמור תמונה ליו"ר חברת החשמל, יצחק אהרונוביץ' ליו"ר מקורות

שרי האנרגיה והאוצר העבירו את החלטתם לאישור ועדת המינויים. פלמור שימשה בעבר כמנכ"לית משרד המשפטים, אהרונוביץ' כיהן בעבר כשר לביטחון פנים וכשר התיירות מטעם ישראל ביתנו

שרת האנרגיה קארין אלהרר ושר האוצר אביגדור ליברמן החליטו לקדם את מועמדותם של עו"ד אמי פלמור לתפקיד יו"ר דירקטוריון חברת החשמל ושל השר לשעבר יצחק אהרנוביץ' לתפקיד יו"ר חברת מקורות, כך מסרו שני השרים. המועמדות של פלמור נחשפה ב"כלכליסט" לפני כחודש.
בהודעה נאמר כי השרים קיימו את חובת ההתייעצות הקבועה בחוק בטרם ההחלטה על המינוי, וכעת יש להמתין לאישורה של ועדת המינויים.
2 צפייה בגלריה
מוסף שבועי 2.8.18 דנא אמי פלמור אמי פלמור מנכלית משרד המשפטים
מוסף שבועי 2.8.18 דנא אמי פלמור אמי פלמור מנכלית משרד המשפטים
אמי פלמור
(צילום: אוראל כהן)
אמי פלמור (55) כיהנה שש שנים בתפקיד מנכ"לית משרד המשפטים תחת השרות ציפי לבני ואיילת שקד. אם מינויה לחברת החשמל יאושר, האתגר העיקרי שלה יהיה להמשיך את הרפורמה המשמעותית במשק החשמל, שכוללת פתיחה לתחרות של מקטעים שונים בתהליך ייצור החשמל ואספקתו. בנוסף יהיה עליה להאיץ את המעבר לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות.
2 צפייה בגלריה
יצחק אהרונוביץ
יצחק אהרונוביץ
יצחק אהרונוביץ'
(טל שחר)
אהרונוביץ' (71) כיהן בעבר כשר לביטחון פנים וכשר התיירות מטעם ישראל ביתנו, וקודם לכן הוא שירת במשטרה במשך שנים רבות. בנוסף יש לאהרונוביץ' ניסיון ממספר חברות עסקית. הוא כיהן כיו"ר תעש מערכות וכמנכ"ל חברת התחבורה דן. אם מינויו כיו"ר חברת מקורות יאושר, יהיה עליו להתמודד עם אתגרי פיתוח הנדסיים, ובהם חיבור מתקני ההתפלה למערכת הארצית והשלמת קו מים חמישי לירושלים.