סגור

הותר לפרסום: דניאל קדר הוא החשוד ברצח אלדד פרי

כמה ימים אחרי מעצרו הותר לפרסם את זהותו של תושב ראשל"צ בן 64, החשוד שירה למוות בחודש שעבר ביזם הנדל"ן שממנו רכש שתי דירות לפני קריסת החברה

דניאל קדר, תושב ראשון לציון בן 64, סב לשישה נכדים, שרכש שתי דירות בפרויקטים של הקורבן – הוא החשוד ברצח יזם הנדלן אלדד פרי. כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום.

קדר נעצר בתחילת השבוע. חיבתו של קדר לרובים ואקדחים, כמו גם מקצועיותו בתפעול כלי נשק והתעניינותו באופנועים - חיזקו את החשד במשטרה. באחד הדיונים בהארכת המעצר של קדר חשף רס"ב עופר תכלת מצוות החקירה בימ"ר מרכז קצת מהראיות שהצליחו החוקרים להשיג. מדובר בין היתר באוסף של ראיות טכנולוגיות שמיקמו את החשוד בשלבים שונים באזור הזירה שבה נרצח פרי, אך עדיין לא ברור אם היה שם ביום הרצח או ביום שקדם לו.

2 צפייה בגלריה
דניאל קדר חשוד ברצח אלדד פרי
דניאל קדר חשוד ברצח אלדד פרי
דניאל קדר בתמונה שפרסם בפייסבוק
(צילום: פייסבוק)

ביום ראשון האריך שופט בית משפט השלום בראשון לציון טל ענר ב-10 ימים את מעצרו של קדר. השופט ענר אמר בדיון הארכת המעצר כי "יש חשד משמעותי בשלב זה". לדבריו, "חומר הראיות קושר את החשוד באופן מובהק לזירה ולרצח, וכן מבסס מניע אפשרי".
במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי עוצמת החשד הסביר בשלב הנוכחי היא "מהגבוהות שאני זוכר". המשטרה אמרה בדיון כי אספה ראיות רבות לכאורה הקושרות את החשוד לרצח. בין השאר תפסה המשטרה בחיפוש בביתו של החשוד אקדח שהוא החזיק ברישיון, אולם לא ידוע אם הוא זה ששמש ככלי הרצח.
עו"ד ששי גז, המייצג את קדר, הכחיש בדיון את המעורבות של מרשו באירוע הרצח, וטען כי המשטרה טועה בכיוון. לדבריו, "היו הרבה מאוד אנשים שנפגעו מפרי. מרשי הוא האחרון שירצה במותו. פרי היה חתום על ערבות אישית, אז למה שהוא ירצה במותו? אין לו מניע לרצח אלא להפך".

2 צפייה בגלריה
דניאל קדר החשוד ברצח אלדד פרי
דניאל קדר החשוד ברצח אלדד פרי
קדר בבי תהמשפט
(יריב כץ)