הוט מובייל תשלם קנס - עקב ריבוי תלונות מוצדקות על חיובי יתר
משרד התקשורת הטיל קנס של 324 אלף שקל על הוט מובייל: "34% מכלל התלונות ביוני-דצמבר 2024 היו מלקוחות החברה"; כמו כן הוטל קנס של 65 אלף שקל על אקספון, בשל אי העברת מידע מלא ובמועד
משרד התקשורת הטיל קנס של כ-326 אלף שקל על חברת הסלולר הוט מובייל, עקב הצטברות תלונות מוצדקות על חיובי יתר של לקוחות. לפי המשרד, 34% מכלל התלונות שהגיעו למשרד ביוני-דצמבר 2024 היו מלקוחות הוט מובייל - שיעור גבוה בהרבה מנתח השוק של החברה.
כמו כן הוטל קנס של 65 אלף שקל על חברת אקספון, בשל אי העברת מידע מלא ובמועד למשרד ואי שמירת תיעוד של הסכמים עם מנויים.
במשרד התקשורת מציינים כי מדובר בעשרות פניות שהתקבלו מלקוחות הוט מובייל והתבררו כמוצדקות. ההערכה היא שמספר המקרים בפועל גבוה בהרבה, מאחר שצרכנים לא תמיד מזהים את החוב העודף או מעדיפים שלא להגיש תלונה.
לפי הודעת משרד התקשורת, בהוט מובייל טענו שמדובר במקרים חריגים ונקודתיים. המשרד דחה את הטענה, בין היתר מכיוון שהמצב בנושא החמיר מאז הבחינה הקודמת שנעשתה בשנה שעברה.
כמו כן, המשרד דחה את טענת הוט מובייל כי נקטה צעדים לשיפור המצב, שכן החברה לא הציגה אסמכתאות מספיקות לכך, במקביל לאי שיפור במצב בשטח.






























