אחרי כ-10 שעות: תוקנה התקלה במערכות של קופת החולים "מכבי"
הפסקת חשמל בתל אביב פגעה בשרתי התקשורת של הקופה מהבוקר. מכבי מבהירה כי מערכות המחשוב של הרופאים ושאר השירותים הרפואיים ממשיכים לפעול כרגיל
לאחר כ-10 שעות תוקנה התקלה במערכות של קופת חולים מכבי. זאת לאחר שמאז שעות הבוקר המוקדמות היתה תקלה שפגעה בשירותי הרפואה של הקופה וכן באמצעי התקשורת הדיגיטליים - האתר והאפליקציה של קופת החולים. זאת, בעקבות תקלה בבזק בינלאומי, שאחראית לשרתי הקופה. התקלה נגרמה בשל הפסקת חשמל באיזור ת"א לפנות בוקר, שפגעה בשרתי התקשורת של הקופה. עבודת רופאי הקופה נמשכה כסדרה.
לקופה יש כ-3 מיליון מבוטחים, אליהם נשלחה הודעה לפיה: "עקב תקלה טכנית בספק תשתית ישנם שיבושים בחלק ממערכות השירות, וביניהן באתר מכבי ובאפליקציה. ניתן לרכוש תרופות במקרים דחופים בסניפי מכבי פארם. בבתי מרקחת אחרים ניתן לרכוש תרופות בהצגת מרשם מודפס בלבד. בשלב זה נבקש לא להגיע למכוני הרנטגן ולמעבדות. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי".
ממכבי נמסר: "עקב תקלה טכנית בבזק בינלאומי, חלה השפעה זמנית על פעילותן של חלק ממערכות השירות. התקלה מטופלת ע"י צוותי המקצוע והספקים הרלוונטיים. אנו מתנצלים על אי הנוחות ופועלים להשיב את השירות לפעילות מלאה בהקדם האפשרי".






























