סגור
עומר מואב עידן טנדלר ו רעות פינגר דסברג
עומר מואב, עידן טנדלר ורעות פינגר דסברג (צילומים: בשמת איבי, יפעת יוגב)

מיט אפ דמוקרטיה: המהפכה המשפטית - מה שצריך לדעת

כלכליסט העביר בשידור חי מיוחד מפגש אונליין עם עובדי הייטק. במפגש דיברו עידן טנדלר, יזם הייטק ויו"ר Place-IL, ד"ר עו"ד רעות פינגר דסברג ראש תחום משפט וממשל במרכז מנור מאוניברסיטת תל אביב ופרופ׳ עומר מואב, בית ספר טיומקין לכלכלה, אוניברסיטת רייכמן ואוניברסיטת ווריק

משדר מיוחד של כלכליסט במיט אפ דמוקרטיה בהשתתפות עובדי הייטק. במפגש דיברו עידן טנדלר, יזם הייטק ויו"ר Place-IL, ד"ר עו"ד רעות פינגר דסברג ראש תחום משפט וממשל במרכז מנור מאוניברסיטת תל אביב ופרופ׳ עומר מואב, בית ספר טיומקין לכלכלה, אוניברסיטת רייכמן ואוניברסיטת ווריק.
טנדלר העומד מאחורי היוזמה אמר כי "יש לא מעט בלבול בציבור הרחב, בתוכו גם בהייטק, לגבי הרפורמה המשפטית. הרבה אנשי הייטק מעוניינים לגבש דיעה ולהכיר את הרפורמה לעומקה. אני חושב שזו רפורמה משמעותית מאוד במדינה, וחשוב שכל אחד בתעשייה ומחוצה לה יכיר אותה ויביע את דעתו עליה. לכן החלטנו לקיים מפגש הסברה עם מומחים למשפט וכלכלה שיסבירו אותה בצורה פשוטה ונגישה לכלל התעשייה ולכלל הציבור הרחב. כל עם ישראל מוזמן לצפות וללמוד, לגבש דיעה ולהביע אותה".
במקביל היום עימותים פרצו בין מפגינים לשוטרים ברחוב קפלן בתל אביב במהלך מחאת עובדי ההייטק נגד המהפכה המשפטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין. במקום נכחו כ-200 מפגינים, כאשר כמה מהמוחים פרצו מחסום שהמשטרה הציבה ברחוב והגיעו לבית ציוני אמריקה הסמוך לרחוב אבן גבירול, שם נחסמו על ידי המשטרה.