סגור

פרסום ראשון
עמית לנג ימונה לתפקיד מנכ"ל מקורות

ועדת האיתור בראשות היו"ר יצחק אהרונוביץ המליצה על מינויו של לנג, שכיהן בעבר בתפקיד מנכ"ל משרד הכלכלה; דירקטוריון החברה אישר את המינוי

עמית לנג ימונה לתפקיד מנכ"ל מקורות. ועדת האיתור לבחירת המנכ"ל, בראשות היו"ר יצחק אהרונוביץ החליטה הבוקר להמליץ על מינויו של לנג לתפקיד, לאחר שראיינה את המועמדים הסופיים. בצהריים אישר דירקטוריון מקורות את המינוי.
לנג (51) שימש בעבר כמנכ"ל משרד הכלכלה וכיום משמש כמנכ"ל שח"מ, חברת הבת של מקורות המשמשת גם כקבלן ביצוע של החברה. במקביל הוא גם חבר הנהלת מקורות. הוא שימש גם כמנהל חטיבת הכלכלה וסמנכ"ל חברת התקשורת פרטנר. לנג מוסמך במנהל עסקים M.B.A מהמכללה למנהל, ובמקביל מחזיק בתואר מוסמך (.A.M) במדיניות כלכלית וציבורית מאוניברסיטת ת"א, והוא בעל תואר ראשון B.A בכלכלה וניהול מכללת ת"א-יפו.
1 צפייה בגלריה
 ועידת ניו יורק 2021 עמית לנג מנכ"ל שח"מ מקורות ביצוע; מנכ"ל משרד הכלכלה לשעבר
 ועידת ניו יורק 2021 עמית לנג מנכ"ל שח"מ מקורות ביצוע; מנכ"ל משרד הכלכלה לשעבר
עמית לנג מנכ"ל מקורות החדש
(צילום: אוראל כהן)
מועמדים נוספים לתפקיד היו יאיר מעיין, מנהל הרשות לפיתוח ההתישבות והבדואים; שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים; דני סופר, המשנה למנכ"ל מקורות, ורונית זלמן סמנכ"לית הכספים של מקורות. למכרז ניגשו כ-30 מועמדים.
במערכת הפוליטית היו שהעריכו שסיכוייו של יאיר מעיין גבוהים. מעיין התגורר בעבר ביישוב נוקדים, שבו מתגורר שר האוצר אביגדור ליברמן.
אהרונוביץ מונה לתפקיד היו"ר ב"דיל" בין ליברמן לבין שרת האנרגיה קארין אלהרר שביקשה למנות את אמי פלמור למשרת יו"ר חברת החשמל. מעיין שימש כמנכ"ל משרד התשתיות בשנים 2001-2003 כשליברמן שימש כשר התשתיות, וכן במשך 3.5 שנים היה מנכ"ל עיריית ירושלים.