סגור

בלעדי
ביהמ"ש אישר למעצב שמלות הכלה דני מזרחי הסדר עם נושיו

ב-2019 נקלע מעצב האופנה לקשיים כלכליים ובית המשפט הורה על פירוק חברתו. מזרחי הגיש בקשה להסדר עם נושיו שכלל את מכירת הווילה שהייתה בבעלותו בהרצליה פיתוח. הצעת ההסדר אושרה לאחר קבלת הרוב הדרוש

עכשיו זה סופי: בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר אתמול (ד') את הסדר החוב שהציע מעצב האופנה דני מזרחי לנושיו לאחר שנקלע לקשיים כלכליים. השופטת איריס לושי-עבודי אישרה את הסדר החוב לאחר שזכה לרוב הנדרש.
מזרחי, המיוצג בהליך על ידי עו"ד זאב משה בן דורי, עוסק מעל 40 שנה בתחום האופנה ועיצב בין השאר שמלות לתחרויות מלכות היופי ולתוכניות ראליטי כגון רוקדים עם כוכבים. הוא הלביש את כולן מגל גדות עד שרה נתניהו ונחשב לאחד ממעצבי האופנה המובילים.
בשנת 2019 נקלע לקשיים כלכליים ובית המשפט הורה על פירוק החברה שלו "דני מזרחי דיזיינס". מזרחי הגיש בקשה להסדר עם נושיו לאחר שצבר חובות. בית משפט מינה את עו"ד אייל עברון לתפקיד מנהל ההסדר.
הצעת ההסדר של מזרחי מול נושיו כללה את מכירת הווילה שהייתה בבעלותו בהרצליה פיתוח וזו אכן נמכרה. מדובר בווילה עם בריכה שהוערכה על ידי שמאי בכ-5 מיליון שקל ונמכרה תמורת 4.5 מיליון שקל.
מנהל ההסדר ציין לאחרונה בפני בית המשפט כי כנגד מזרחי הוגשו 20 תביעות חוב ולאחר בדיקת תביעות החוב עומדים חובות מזרחי על סך של כ-3.6 מיליון שקל. עוד עולה כי בקופת ההסדר הופקד סכום של כ-4.5 מיליון שקל. לאחר תשלום יתרת המשכנתא בסך של כ-2.8 מיליון שקל, תשלום לבנק הפועלים הנושה בסך מיליון שקל וכן תשלום של 60 אלף שקל בגין דיור חלוף למזרחי ותשלומים נוספים, צפוי סך של כ-127 אלף שקל לתשלום דיבידנד נטו לנושים. הצעת ההסדר אושרה בערך של 88% מגובה המצביעים וקיבלה את הרוב הדרוש.
1 צפייה בגלריה
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד זאב משה בן דורי
עו"ד זאב משה בן דורי, בא כוחו של מזרחי מסר: "ההסדר משקף תכלית הדין והפסיקה העכשווית, בקרוב יחזור אושיית עולם אופנת הקוטור של שמלות כלה וערב לפעילות בשוק וייצא בקולקציה".