סגור

נירוסטה צפון רוכשת שתי חברות בסכום כולל של כ-50 מיליון שקל

החברות הנרכשות, בליצבלאו וגולדברגר טכנולוגיות מכניות, מייצרות עבור לקוחות בתחום הבטחוני והאזרחי; נירוסטה צפון תרכוש 70% מהמניות של כל אחת מהן - בעלי השליטה הקיימים שיחזיקו לאחר העסקה ב-30% ימשיכו לנהל את החברות

עיסקה משולשת בתחום המתכת בצפון הארץ. חברת נירוסטה צפון רוכשת שתי חברות בתחום בסכום כולל של כ-50 מיליון שקל.
שתי החברות הנרכשות הן א. בליצבלאו וגולדברגר טכנולוגיות מכניות - שתיהן בבעלות עדי ורעות בליצבלאו – חברת גולברגר מוחזקת על ידי בליצבלאו יחד עם משפחת גולדברגר. נירוסטה צפון תרכוש 70% ממניות שתי החברות ובעלי המניות הנוכחיים יחזיקו ב-30% וימשיכו לנהל אותן כחברות בנות.
בליצבלאו היא חברה משפחתית שהוקמה לפני יותר מ-90 שנה ועדי בליצבלאו הוא דור שלישי למייסדים. גולדברגר טכנולוגיות מכניות הוקמה ע"י משפחת גולדברגר ותמשיך להיות מובלת על ידם. המפעלים, הממוקמים באיזור התעשיה בר לב, מעסיקים כ-140 עובדים ופועלים בשטח של כ-10 דונם. שתי החברות מיצרות עבור מספר לקוחות גדולים בתחום הבטחוני והאזרחי.
נירוסטה צפון מתמחה בפרויקטים מורכבים וטכנולוגיות מתקדמות בעולמות המתכת, והרכישה מהווה נדבך נוסף ביישום תוכנית אסטרטגית רב שנתית שתאפשר לה לספק ללקוחותיה שירותים נוספים, להגדיל משמעותית את יכולת הייצור שלה ולבסס את מעמדה בשוק. החברה נשלטת בידי קבוצת אירידיום בהובלת אהוד לביא.