סגור
Rezilion Liran Tancman CEO לירן תנקמן רזיליון
המנכ"ל לירן תנקמן

חברת הסייבר רזיליון הגישה בקשה לאישור הסדר חוב

על פי ההסדר, הרוכשת, "גיטלאב" או חברה בת שלה,  תשלם לחברה סך של 7.3 מיליון דולר על מנת לאפשר תשלום מלוא חובות החברה לכלל נושיה הידועים. השופט: "נראה שבהסדר החוב המוצע עולות רק תועלות" 

חברת רזיליון (Rezilion) העוסקת בתחום הגנת סייבר הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע בקשה לאישור הסדר חוב. רזיליון עוסקת בפיתוח כלים לניהול ושיפור אבטחת מידע ומציאת פתרונות לייעול הליכי פיתוח והפעלת מוצרים דיגיטליים בצורה מאובטחת. "כידוע, בשנים האחרונות, וביתר שאת בשנה האחרונה, התהווה והעמיק משבר חריף בענף ההייטק, שהראשונות להיפגע ממנו, ובעוצמה הרבה ביותר, הן חברות סטארט-אפ, כדוגמת המבקשת שהינה חברת הזנק בתחום הגנת הסייבר", נטען בבקשה . חברת האם של רזיליון היא חברת Rezilion Inc שבעלי המניות בה הם היזמים וכן קרנות הון-סיכון כגון גוגנהיים פרטנרס, JVP קינדרד, סמסונג, ועוד.
באמצעות עו"ד פיני יניב ממשרד מיתר טענה החברה במסגרת הבקשה שהגישה, כי "עניינה של בקשה זו הוא בהסדר שימנע מרזיליון להיקלע להליכי חדלות פירעון ופירוק כפוי, על כל השלכותיו. ההסדר המוצע כאן, ככל שיאושר, יאפשר פירעון של מלוא חובות רזיליון לנושיה, שימור מקורות התעסוקה והפרנסה של חלק מן העובדים, מניעת איון ערך החברה ונכסיה והמשך השימוש והפיתוח של הקניין הרוחני שיצרה המבקשת במהלך שנות פעילותה", נטען.
עוד נטען כי "תמצית הדברים היא שהרוכשת - חברת "גיטלאב" או חברה בת שלה תשלם לחברה סך של 7.3 מיליון דולר תמורת רכישת נכסים מסוימים של החברה... סכום זה נקבע על מנת לאפשר תשלום מלוא חובות החברה לכלל נושיה הידועים", נטען. מהבקשה עולה כי סך חובות החברה המובטחים עומד על כ- 4.3 מיליון דולר, סך חובות החברה הכלליים והנדחים עומד על כ-1.7 מיליון שקל, חוב לרשות החדשנות בסך 850 אלף דולר ועוד.
במסגרת הבקשה נטען כי "ההסדר מתבסס על מקור אחד עיקרי, והוא סכום התמורה שתעביר הרוכשת, גיטלאב, בהתאם להסכם הרכישה". השופט יעקב פרסקי קבע בהחלטה שהוציא לפני 3 ימים כי "על פני הדברים, נראה שבהסדר החוב המוצע עולות רק תועלות...בדעתי יהיה להורות על אישור הסדר החוב ללא צורך בדיון נוסף ככל שיתברר שאין כל התנגדויות".