סגור
דרור ליטבק מנכ"ל Experis אקספריס
דרור ליטבק, יו"ר ManpowerGroup ישראל (צילום: בשמת ליבובסקי)

דרור ליטבק מונה לתפקיד יו"ר ManpowerGroup ישראל

ליטבק, שכיהן עד כה כמנכ"ל Experis ישראל, זרוע הטכנולוגיה של חברת כוח האדם ManpowerGroup, ייכנס לתפקידו באוגוסט. הוא יחליף את היו"ר הנוכחי, אמנון רדר, שכיהן 9 שנים בתפקיד

הנהלת ManpowerGroup העולמית, החברה לפתרונות חדשניים בעולם התעסוקה, מודיעה היום על מינויו של דרור ליטבק, ליו"ר החדש של ManpowerGroup ישראל.
ליטבק, שכיהן עד כה כמנכ"ל Experis ישראל, זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה, ייכנס לתפקיד החל מה-1 לאוגוסט. הוא יוביל ויקדם חדשנות בכלל מותגי הקבוצה בישראל ויחליף את היו"ר הנוכחי, אמנון רדר, שפורש מהקבוצה לאחר שכיהן 9 שנים כיו"ר וכ-25 שנים במגוון תפקידי ניהול בכירים.
היו"ר הנכנס דרור ליטבק, נמצא בארגון כבר 19 שנה, כאשר בטרם ניהל את Experis ישראל כיהן בשורת תפקידים נוספים ב-ManpowerGroup ישראל, ביניהם סמנכ"ל ומנהל חטיבת הלקוחות האסטרטגיים ב-Experis וסמנכ"ל פיתוח עסקי . לליטבק תואר B.A במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן-גוריון, תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מהמרכז האקדמי פרס והנו בוגר התוכנית לניהול מערכות מידע CIO בטכניון.
אמנון רדר, יו"ר ManpowerGroup ישראל היוצא:* "אני גאה להעביר את הניהול של ManpowerGroup ישראל, שהייתה לי לבית ומפעל חיים לידיו הנאמנות של דרור, ובטוח שהוא ימשיך להוביל את הקבוצה להישגים מרשימים ושיאים חדשים".
דרור ליטבק, יו"ר ManpowerGroup ישראל הנכנס: "אני רוצה להודות להנהלת הקבוצה העולמית על האמון שנתנה בי ולאמנון על 25 שנות מצוינות בהן הביא את הקבוצה להישגים מרשימים. אני מחויב להמשיך ולייצר ערך משמעותי ללקוחות שלנו, באמצעות פתרונות גמישים וחדשניים תוך מינוף היכולות של כלל מותגי הקבוצה בישראל Talent Solutions ,Experis ,Manpower - ו- Manpower TBO, במטרה לסייע להם לממש את יעדיהם העסקיים, זאת בנוסף להרחבת פעילות פתרונות הסיעוד שלנו באמצעות המותג Manpower Care".
אלן רומיליאק, נשיא אזור דרום אירופה, ManpowerGroup*: "אני רוצה להודות לאמנון על השנים בהם הוביל את ManpowerGroup ישראל להישגים מרשימים והפך אותה לאחת מהמדינות המובילות והמצליחות של ManpowerGroup בעולם ושמח למנות את דרור כיו"ר החדש של הקבוצה בישראל".