סגור
משאית דלק
משאית דלק, אילוסטרציה (צילום: Chatchawal Phumkaew/shutterstock)

תרמית הענק בחשבוניות פיקטיביות: הוארך בשבוע מעצרו של מנכ"ל חברת הדלקים

המנכ"ל נעצר הבוקר בחשד להפצה וקיזוז של חשבוניות בהיקף של מאות מיליוני שקלים; השופטת דחתה את בקשתו לאסור את פרסום שמו, אך הורתה על עיכוב ביצוע החלטתה עד מחר בצהריים

בית משפט השלום בראשל"צ הורה על הארכת מעצרו למשך שבוע של מנכ"ל חברת תדלוקי השטח שנעצר הבוקר (ב') על ידי רשות המסים והמשטרה בחשד להפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליוני שקלים.
השופטת דורית סבן-נוי דחתה את בקשתו של החשוד, המיוצג על ידי עורכי הדין ירום הלוי ואיתן פינקלשטיין, לאסור לפרסום את שמו. עם זאת היא הורתה על עיכוב ביצוע החלטתה עד מחר בצהריים. בסך הכל עוכבו ונעצרו בפרשה 11 מעורבים.
על פי החשד נגד מנכ"ל חברת תדלוקי השטח, עבירות המס בוצעו באמצעות החברה המספקת בין היתר דלקים לגופים ממשלתיים כגון צה"ל, חברת החשמל, קק"ל והסוכנות היהודית. נציין כי נגד המנכ"ל והחברה מתנהל בימים אלה הליך נוסף מול רשויות האכיפה.
על פי הודעה משותפת לרשות המסים ולמשטרה, בין היתר נבדק בחקירה הקשר בין החברה לגורמים הקשורים לארגון פשיעה. במהלך דיוני המעצר לא פירטה המשטרה במה מדובר. למעורבים בפרשה עוקל רכוש הכולל רכבי יוקרה ועשרות משאיות. בנוסף הוצאו צווי תפיסה לנדל"ן.