סגור
חנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ב שדה ה תעופה בן גוריון
חנות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון (צילום: סיון פרג')

פרסום ראשון
חשד: אחראית חדר הכספים בדיוטי פרי בנתב"ג ביצעה מעילה

החשודה, אחראית חדר הכספים שבו נספר ונשמר המזומן מהקופות, עוכבה לחקירה לפני כשלושה שבועות על ידי חוקרי הונאה מרכז לאחר ששבה מחו"ל. על פי החשד היא גנבה בשיטתיות כ-600 אלף שקל. החקירה נפתחה בעקבות דו"ח בדיקה פנימי של חברת המודיעין העסקי ויצמן-יער

משטרה חוקרת חשד למעילה שיטתית בהיקף של כ-600 אלף שקל מקופות הדיוטי פרי בנתב"ג, בעקבות בדיקה פנימית שביצע משרד המודיעין העסקי ויצמן-יער עבור חברת ג'יימס ריצ'רדסון. לפני כשלושה שבועות, לאחר ששבה מחו"ל לאחר שהות של מספר חודשים, עיכבו חוקרי הונאה מרכז את החשודה - אחראית חדר הכספים, עובדת שהייתה מקבלת את המזומן מהקופות וסופרת אותו.
בחודש נובמבר 2021, כך נודע, עלה חשד בחברת ג'יימס ריצ'רדסון למעילה בעקבות פערים כספיים. חוקרי ויצמן-יער בדקו את מצלמות האבטחה וחקרו עשרות עובדים, ביניהם מנהלים, אחראי משמרות, קופאים וקופאיות. חלקם עברו בדיקת פוליגרף. במהלך הבדיקה הפנימית, כך נודע, זוהתה האחראית על הכספים שנאספו מהקופות והועברו לחדר כספים למיון ואחסנה כחשודה. מדו"ח החקירה שצורף לתלונה שהוגשה למשטרה עולה כי העובדת, בת כ-40, הועסקה בחברה משנת 2015.
בחקירתה, לפי הדו"ח, הכחישה תחילה העובדת את הגניבות. לאור נתונים וממצאים שהציגו לה חוקרי ויצמן-יער, וכן בדיקת פוליגרף שנערכה לה, הודתה כי ביצעה רישומים כוזבים במסמכי החברה, וגנבה כספים מסכומי המזומן שהועברו לפיקוחה מקופות המכירה. לאחר חקירתה עזבה העובדת במפתיע את הארץ.
במשטרה לא יכלו למצות את החקירה מולה, לאחר הגשת התלונה, אך בסמוך לשובה לארץ היא זומנה שוב לחקירה. התיק צפוי לעבור לפרקליטות עם המלצה להגשת כתב אישום.