סגור
עמיר פרץ על רקע מטה התעשייה האווירית ב לוד
עמיר פרץ על רקע מטה התעשייה האווירית ב לוד (צילום: אבי מועלם, אלכס קולומויסקי)

נחשף בכלכליסט
תיראו מופתעים: מקורבו של עמיר פרץ מונה לסגן סמנכ"ל בתע"א

בשבוע שעבר פירסם כלכליסט כי יו"ר התעשייה האווירית מייעד את עוזרו האישי שי גל לתפקיד סגן סמנכ"ל לקשרי ממשל, קהילה ותקשורת. גל נבחר לתפקיד למרות מכרז חיצוני לקראת איוש המשרה שקיימה תע"א, שאליו ניגשו עשרות מועמדים

דירקטוריון התעשייה האווירית אישר את מינוי עוזרו של יו"ר התעשייה האווירית עמיר פרץ לתפקיד סגן סמנכ"ל לקשרי ממשל, קהילה ותקשורת, וזאת לאחר שבמשך כשנה התפקיד לא היה מאויש.
המקורב הוא שי גל, ששימש כדוברו של פרץ בתקופה שבה כיהן כיו"ר מפלגת העבודה ולאחר מכן היה ראש תחום כנסת וממשלה בפורום העצמאיים של ההסתדרות הכללית.
הוא מלווה את פרץ מאז שהוא התמנה ליו"ר תע"א לפני כשנה וחצי ומשמש עוזרו האישי. הוא התמודד על תפקיד סגן סמנכ"ל החברה במסגרת מכרז פומבי שהיא פרסמה באחרונה ובעקבותיו התמודדו על התפקיד עשרות מועמדים.
בשבוע שעבר "כלכליסט" חשף כי פרץ מייעד לתפקיד את גל, אף שהתע"א כביכול קיימה מכרז חיצוני לקראת איוש המשרה, תוך מראית עין של הליך תחרותי והוגן.
בנוסף, דירקטוריון החברה אישר גם את מינוי עו"ד עדי הרשטט, לתפקיד סמנכ"לית בחברה שתהיה אמונה על ציות, וזאת לאחר שבאחרונה שימשה בתפקיד זה על תקן של סגן סמנכ"לית.
הרשטט היא הסמנכ"לית השנייה בסגל הבכיר של התעשייה האווירית שמונה 17 סמנכ"לים, ו-15 מהם גברים. בימים הקרובים התע"א צפויה להשלים את הליך מינויו של סמנכ"ל או סמנכ"לית למשאבי אנוש, ועל פי הערכות גם לתפקיד זה תיבחר אישה.