סגור

היועצת של שרה נתניהו מפיצה רעל נגד אנשי שמאל: "הבוגדים ממשיכים בהסתה"

ציפי נבון, ראש לשכתה של נתניהו, כותבת מתחילת המלחמה על "האנרכיה של השמאל" ומשתלחת בעיתונאים: "לא רחוק היום שהקושרים יעמדו לדין!". היא גם תיארה לפרטי-פרטים כיצד צריך צה"ל לקצור בשידור חי איברי מחבלים

ציפי נבון, היועצת הקרובה ומנהלת לשכתה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, מפרסמת מאז תחילת המלחמה פוסטים מסיתים נגד אנשי שמאל בחשבונות שלה ברשתות החברתיות. "עוד לא סיימנו לקבור את מתינו, אנחנו רק בתחילתה של מלחמה, והבוגדים משמאל ממשיכים בהסתה", כתבה בין השאר.
נבון היא עובדת מדינה ומלווה את שרה נתניהו שנים רבות, עוד מהקדנציה הראשונה של בנימין נתניהו כראש הממשלה. במסגרת סדרת הפרסומים שלה מהימים האחרונים קראה בין השאר לסגור עמוד המאשים את רה"מ נתניהו במחדל וכתבה: "עוד לא סיימנו לקבור את מתינו, אנחנו רק בתחילתה של מלחמה, והבוגדים מהשמאל ממשיכים בהסתה. בואו נסגור להם את הדף! דווחו בהמוניכם לפייסבוק! הפעם משיבים מלחמה ושומרים על ראש הממשלה שלנו!". נבון גם שיתפה פוסט שבו נכתב: "אומר את זה בצער: פעילות המחאה עברה מרח' קפלן לאולפני הטלוויזיה בְּיֶתֶר שְׂאֵת, זהירות, חשיפה להנדסת תודעה בכמות גבוהה".
1 צפייה בגלריה
ציפי נבון שרה נתניהו
ציפי נבון שרה נתניהו
ציפי נבון
(צילום: פייסבוק)
לפני ארבעה ימים פרסמה נבון פוסט שבו קראה שלא לצפות בערוצי הטלוויזיה: "אל תצפו בערוצים 12 ו-13, כל מטרתם היא להמשיך להסית, לפלג ולפגוע במורל היהודי במהלך המלחמה, אלו ערוצים של חושך. צפו רק בערוץ 14, ערוץ של ערכים, של אור, של תקווה ואחדות!!!". אם לא די בכך, בעיצומה של המלחמה פרסמה נבון פוסט ובו תמונותיהם של שישה עיתונאים, וכתבה בו: "די להסתה ולפילוג, די! לא רחוק היום שכל הקושרים להפיכה השלטונות יעמדו לדין. די לאנרכיה של השמאל".
נבון פרסמה גם פוסטים שבהם הציעה רעיונות לטיפול במחבלי החמאס: "אנחנו כל הזמן אומרים לשטח את עזה, לשטח את עזה, ואני חושבת שזה לא מספיק. זה לא ירגיע את סערת הרגשות, זה לא יקהה את עוצמת הזעם והכאב שלא מוצאים להם פורקן. בכל פעם שאני נחשפת לסרטון או תמונה שממחישים את הזוועה הנוראית שהתרחשה במחוזותינו, אני מדמיינת כיצד צה"ל תופס את כל המחבלים והתושבים מעזה שהשתתפו בטבח, מרכז אותם במקום אחד, ובשידור חי, כדי שכל עם ישראל יוכל לראות, לוקח אחד אחד, מושח אותם היטב בשומן חזיר ומתחיל בעינויים. תחילה תלישת הציפורניים מהידיים והרגליים, אחר כך תלישת פיסות עור מאזורים שונים בגוף, לאט לאט ובזהירות שלא לגרום למותו של השרץ, הוא צריך לסבול ולסבול ארוכות. אחרי שמפשיטים את החלאה מעורו, כורתים לו את איבר המין ונותנים לו לראות כיצד מטגנים את הביצים שלו בשמן קנולה ונותנים לו לאכול אותם, וכך פורסים אותו לחלקים באיטיות ובסבלנות (יש לנו המון זמן). שומרים לסוף את הלשון, כדי שינעים לנו עם הצרחות שלו, את האוזניים כדי שישמע את הצרחות של עצמו, ואת העיניים כדי שיוכל לראות אותנו מחייכים. נשמע לכם שאני אכזרית? תספרו את זה לילדות שנאנסו, לתינוקות ערופי הראש, לנערים שנשרפו ולחיילינו המרוטשים. 'המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים...'".
בפוסט אחר כתבה נבון: "שומעת את הדי הבומים מעזה ומתמוגגת, איזה צלילים נעימים, מוצארט ובטהובן יכולים רק לקנא וריח אבק השריפה באוויר ממממ... שאנל, חיל האוויר מאחוריכם".
הפה של נבון כבר סיבך אותה בעבר. בפברואר 2022 הרשיע אותה בית הדין למשמעת של עובדי המדינה בהתנהגות לא הולמת לאחר שהשתלחה ביועץ המשפטי לממשלה דאז אביחי מנדלבליט ובנבחרי ציבור אחרים שנתפסו כיריבים של נתניהו. נבון פרסמה את הדברים האמורים בחודשים יולי-ספטמבר 2020, אף שבספטמבר 2019 נערכה לה שיחת בירור אצל רונן פרץ, מ"מ מנכ"ל משרד ראש הממשלה, בעקבות פרסומים פוגעניים ומעליבים שפרסמה נגד חברי כנסת ושרים, ונגד היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה, יו"ר ועדת הבחירות, מבקר המדינה ואחרים.
על מנדלבליט למשל כתבה בשעתו נבון: "לפי השמועות מצבך הנפשי דווקא לא משהו ואתה קרוב מאוד להישפט בפני בית דין של מעלה על תיק 1,000,000, תיק 2,000,000, תיק 4,000,000. אש אם זה יהיה נכון". בפרסום אחר כתבה: "חדש מהמפקדה של מנדלבליט: איסור חמור לקרוא לתינוקות שנולדו בשמות הבאים: ליאת, בן וארי". בטוויטר כתבה: "בכל שלוש מערכות הבחירות האחרונות לא ראיתי פתק של מפלגת מנדלבליט, אז איך לעזאזל הוא זה ששולט?".
מלבד זאת נטען כי נבון פרסמה ציוץ גזעני בחשבון הטוויטר שלה ובו כתבה: "העיירה הבדואית רהט שבדרום מתכוונת להעניק אזרחות כבוד לליאת בן ארי", אחרי שדווח על חשד לכאורה שעו"ד בן ארי ביצעה עבירות בנייה. אב בית הדין, עו"ד אורי כהן, קבע אז כי לנבון תירשם נזיפה חמורה, תופקע ממנה חצי משכורת והיא תורד בדרגה אחת למשך 8 חודשים.