$
בארץ

מה יהיה בסניף הדיגיטלי

טאבלטים, קיר אינטראקטיבי ושולחן לסימולציות

נמרוד צוק 20:1710.11.15

למה הבנק צריך סניפים דיגיטליים?

ממחקרים שערך הבנק עולה שגם לקוחות שמתנהלים באמצעים דיגיטליים בדרך כלל מעדיפים להגיע לסניף לפעולות מורכבות. הסניפים החדשים יסייעו להעמיק את היכרות הלקוח עם הפעולה באמצעים דיגיטליים.

 

מה יהיה בסניפים הדיגיטליים של הבנק?

הסניפים יציעו את אותם שירותים של הסניפים הרגילים, מתוך שימת דגש על הפחתת פעולות בנייר ובכסף מזומן על ידי שימוש בטאבלטים. עם השירותים הייחודיים נמנים קיר אינטראקטיבי שיציע אפליקציות ושולחן מגע לביצוע הדמיות של פעולות פיננסיות.

 

חדשנות בסניף חדשנות בסניף צילום: בנק פועלים

 

מה בנוגע לתקשורת ישירה עם הבנקאי?

לדברי הבנק, הסניף הדיגיטלי לא נועד להחליף את הקשר האנושי עם הבנקאי אלא להעניק אמצעי תקשורת נוסף. יתרה על כך, בבנק טוענים שהשימוש באמצעים נטולי נייר צפוי לפנות לבנקאים זמן להעניק שירות ללקוחות בסיוע הטכנולוגיה החדשה.

 

מה לגבי לקוחות מבוגרים חסרי גישה לטכנולוגיה?

בסניפים הדיגיטליים יסתובבו בנקאים שיציעו הדרכה וסיוע ללקוחות. נוסף על כך לקוח שירצה להישאר בסניף "רגיל" ולהיעזר בשירותים הבנקאיים הסטנדרטיים, יוכל תמיד להמשיך לעשות זאת.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x