בכיר באל על: "מתלבטים לגבי טיסה רביעית לאילת"
חברת התעופה נלחמה על הוספת תדירויות בקו לאילת, אולם נראה שהיא לא ממהרת להוסיף את הטיסה הרביעית
כמעט חצי שנה לאחר שמשרד התחבורה אישר לאל על להפעיל טיסה יומית רביעית בין נתב"ג לאילת, שתצטרף לשלוש הקיימות, וחודש וחצי לאחר שהמשרד הודיע כי ההחלטה נותרה בעינה אחרי הליך שימוע - נראה שבחברת התעופה הגדולה בישראל לא ממהרים להגדיל את התדירויות בקו.
גורמים בענף
באל על נלחמו במשך חודשים ארוכים להיכנס לפעילות בקו הפנים ארצי לאילת, מול התנגדויות שהפעילו המתחרות בקו: ארקיע וישראייר. אל על ביקשה בתחילה להפעיל שש טיסות לכיוון בין נתב"ג לאילת, אולם קיבלה ממשרד התחבורה אישור להפעיל שלוש טיסות לכיוון עם הבטחה שהנושא ייבחן לאחר חצי שנת פעילות. החברה החלה לטוס לאילת באוגוסט 2010 ולאחר למעלה מחצי שנה הוחלט, כאמור, להוסיף לה טיסה אחת לכיוון ובסך הכל ארבע.
באוגוסט 2011 אמר מנכ"ל אל על אליעזר שקדי, ל"כלכליסט": "הקו לאילת הוא קו מורכב. שלוש תדירויות ביום זה מאוד בעייתי, כי את באה לשדה התעופה ולא רוצה להמתין ארבע או חמש שעות לטיסת ההמשך. לכן צריך להגדיל את כמות התדירויות והוספת טיסה רביעית לא נותנת לזה מענה".
מאל על נמסר היום (ג') בתגובה: "החברה ביקשה להפעיל טיסות לאילת ללא הגבלה, בכדי להגביר את תנועת התיירות הנכנסת לאילת באמצעות קישוריות לטיסות הבינלאומיות. משרד התחבורה אישר לחברה ארבע תדירויות בלבד. טרם התקבלה ההחלטה לגבי המשך התהליך".