ה-GTI חוזרת: יבואנית פיז'ו החלה בשיווק הגרסה הספורטיבית של ה-207
207GTI מצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים שבסיוע מגדש טורבו מפיק 175 כוחות סוס. המהירות הסופית: 220 קמ"ש. המחיר: 149 אלף שקל
דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן, החלה בשיווקה של פיז'ו 207 GTI, גרסתה הספורטיבית ביותר של דגם ה-207. הדגם הספורטיבי מצויד במנוע
שילוש האותיות GTI הופיע לראשונה במשפחת פיז'ו על ישבנה של ה-205 הוותיקה, שזכתה בשנות ה-80 להצלחה בלתי מבוטלת בישראל וגם בחו"ל. זמן קצר לאחר מכן הוצמד שילוש אותיות זה ל'ישבנן' של מכוניות רבות, שלא תמיד היו ראויות לסמל. פיז'ו בעצמה לא בחלה בשימוש בתדמיתה של ה-205 הספורטיבית והוציאה אפילו גרסת GTI של ה-505 המגודלת.
ה-207 GTI תוצע, כראוי למקור, במרכב בעל שלוש דלתות בלבד ועם תיבת הילוכים ידנית בעלת חמש מהירויות. על פי נתוני היצרן, מאיצה ה-GTI מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.1 שניות ומגיעה למהירות סופית של כ-220 קמ"ש. מחירה של ה-GTI נקבע ל-149 אלף שקל.