קיה סיד: לא על הסוללה לבדה
הצצה מוקדמת לגרסה ההיברידית של קיה סיד חושפת רכב מחוספס אך תחרותי; הרכב אינו מסוגל לנסוע בכוח המנוע החשמלי בלבד
בניגוד לסיד הרגילה, שמצוידת במנוע בנפח 1.6 ליטרים ובתיבת הילוכים אוטומטית בעלת ארבע מהירויות, סיד ההיברידית מצוידת
עיצוב הפנים של סיד ההיברידית זהה לזה של אחיותיה הרגילות, פרט לתצוגה שמסמנת מתי המנוע החשמלי מסייע למנוע הבנזין. בניגוד לפריוס, הסיד אינה מסוגלת לנסוע בכוח המנוע החשמלי בלבד. הסוללה החשמלית מכילה מארג ליתיום איון; מדובר בפיתוח שנועד למנוע התחממות - אותה התחממות שגרמה לטויוטה להימנע מפיתוח סוללות ליתיום איון לפריוס הבאה. הסוללה ממוקמת מאחורי מושב הנוסע, בתא שגוזל נפח מתא המטען. בעתיד היא תמוקם תחת הספסל האחורי.
בנסיעה הסיד מחוספסת: דימום המנוע בעת עצירה מלאה פתאומי, וגם ההתנעה שמתרחשת כאשר הנהג מחזיר את רגלו לדוושת הגז מורגשת היטב. תיבת ההילוכים הרציפה מגיבה בשאגה ללחיצה בריאה על הגז. טויוטה והונדה התגברו על תופעות אלה; בקיה מדגישים שמדובר באב־טיפוס, ושהמוצר הסופי יהיה מעודן יותר.
חספוס או לא חספוס, סיד ההיברידית היא מכונית חשובה עבור היצרן ועבור היבואן הטרי ריי מוטורס, שיכול בהחלט למצוא את עצמו בעתיד עם מכונית היברידית זולה ממתחרותיה הישירות.