סגור

קשיים בהתחברות לאפל פיי אצל חלק מלקוחות ישראכרט

בחברת כרטיסי האשראי מציינים כי נרשמו בעיות נקודתיות בהרשמה, בשל ריבוי בקשות להצטרפות: "מטפלים בנושא"

חבלי לידה בהשקת אפל פיי: חלק ממחזיקי כרטיס אשראי של ישראכרט מתקשים להתחבר לשירות התשלומים של אפל שהושק הבוקר (ד'). בחברת כרטיסי האשראי מציינים כי התקלה נובעת מעומס יתר. מישראכרט נמסר: "אלפי לקוחות ישראכרט הצטרפו מהבוקר לאפל פיי ונהנים משירות תשלומים מהנייד. עקב ריבוי בקשות להצטרפות, חלק מהפונים חווים בעיות נקודתיות בהרשמה, ואנו מטפלים בנושא". ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, החולשת על קרוב למחצית מהשוק.
היום, כאמור, הושק הארנק הדיגיטלי של אפל, שמהווה את כניסתה של ענקית הטכנולוגיה לפעילות בשוק התשלומים הישראלי. בשלב זה ניתן להשתמש בקרוב ל-90% מכרטיסי האשראי בישראל דרך אפל פיי, כשבענקית הטכנולוגיה מתכוונים לחתום על הסכם עם שאר מנפיקי כרטיסי האשראי בשנה הקרובה. במקביל להפעלת הארנק הדיגיטלי, החלו גם חלק מהאתרים אונליין הישראלים להוסיף כפתור תשלום של אפל, כאחד מאמצעי התשלום שלהם.
1 צפייה בגלריה
אפל פיי ארנק דיגיטלי Apple Pay
אפל פיי ארנק דיגיטלי Apple Pay
אפל פיי ארנק דיגיטלי Apple Pay
(Apple)
אפל פיי הוא הארנק הדיגיטלי היחיד שמשתמשי אפל יכולים להשתמש בו, וזאת בניגוד למכשירי האנדרואיד הפתוחים לשימוש בארנקים אחרים. אפל פיי פעילה כיום במעל ל-50 מדינות, ולפי הערכות יש לה מעל לחצי מיליארד משתמשים.