משיחת יתר: שילוב מנצח
הצלם שי איגנץ חבר לוויצו העולמית, והתוצאה - גם אם לא לגמרי לרוחן של המצולמות - תורמת למותג את המראה הצעיר שהוא זקוק לו
החיבור של איגנץ לוויצו נוצר לפני כשש שנים דרך אלעד שניאור, בן זוגו של איגנץ ומנהל סוכנות הפרסום הבינלאומית C102 שאחראית על המיתוג והקמפיינים לגיוס כספים של וויצו העולמית. איגנץ עבד איתם כשכיר וצילם להם אירועים שונים. "הרעיון הראשוני היה לצלם סדרה של נשות וויצו העולמית, כל אשה והפדרציה שלה במדינה שלה", מספר איגנץ.
"הפרויקט הזה דרש המון כסף, וכמובן לא הצלחתי להשיג מהם מימון לפרויקט כזה מגלומני שלא מביא תועלת לחברה. הם הסכימו שאעשה את זה, אבל לא הסכימו לתמוך בזה מבחינה כלכלית". בסופו של דבר, מי שנענתה לאתגר היתה ג'ו גוסטין, נשיאת וויצו אוסטרליה, והחיבור הזה הוליד בסופו של דבר את העבודה המוצגת במוזיאון. וויצו אוסטרליה היתה אחראית לארגון המצולמות ומימנה את הדפסתו של הספר. סוכנות הפרסום של שניאור מימנה את הטסתו של איגנץ, את עיצוב הספר ואת הסרט המוצג בתערוכה (ראיון עם גוסטין על הפרויקט). עלות הפרויקט הסתכמה בכ־50 אלף דולר.
הקו ששניאור רוצה לפתח הוא חיבור מתמשך בין אמנים לחברות ציבוריות. היום הוא עובד על שני קמפיינים נוספים בשילוב אמנים: המיתוג החדש של מכבי שירותי בריאות, שאותו יצלם איגנץ, וקמפיין למותג אחר בשיתוף פעולה עם הצייר יוסף קריספל. "אנחנו מאמינים שהמבט של האמן יכול לתרום הרבה מאוד לחברות", הוא אומר. "בארבעה קמפיינים ששי צילם לגיוס כספים לוויצו אוסטרליה גויסו שלושה וחצי מיליון דולר, שזה המון, ואני בפירוש משייך את זה לאופן שבו הם צולמו. לא פשוט לקחת מותג ולגרום לו להיראות צעיר. השפה הצילומית יוצרת את המהות של המותג, ואם אתה מחבר את האמן הנכון למותג הנכון יש לך שילוב מנצח".