סגור
כנס לוגיסטיטק ניקולאי אברוטוב
(סיני דוד)

כנס לוגיסטיטק
ניקולאי אברוטוב מ-Bringg: “לחבר מוכר ומשלח"

לדברי אברוטוב, בכנס לוגיסטיטק של כלכליסט ובנק לאומי, אמזון פתרה את בעיית השילוח, אבל צריך “דמוקרטיזציה של המייל האחרון”

"בסקר שביצענו בקרב 500 קמעונאים גילינו כי לרבים מהם יש אתגר לספק את המוצר שלא מגיע לחנות. זה מתחיל מהנראות של המלאי למול הלקוח. כלומר איפה החבילה שלו נמצאת בכל רגע. המרחק לצרכן יכול להיות לפעמים קילומטר, לפעמים 100 קילומטר ולפעמים 1,000 קילומטר". כך הסביר ניקולאי אברוטוב VP Alliances, מחברת Bringg בעלת טכנולוגיות שילוח.
על פי אברוטוב, "צריך לעשות אופטימיזציה על מנת שהשילוח יהיה משתנה וחסכוני. זה לא פשוט. הקישוריות של השחקנים על שרשרת האספקה של המייל (mile) האחרון, זהו לב האתגר. מתי כדאי לקמעונאי לעבוד דרך נהג שלו ומתי הוא אמור להשתמש בחברת שליחויות אחרת, באילו נהגים כדאי להשתמש. אלו שאלות קשות שמענה עליהן מאפשר לקבוע החלטות עסקיות מושכלות לטווח הרחוק ומאפשר שמירה של הלקוח.

1 צפייה בגלריה
כנס לוגיסטיטק ניקולאי אברוטוב VP Alliances Bringg
כנס לוגיסטיטק ניקולאי אברוטוב VP Alliances Bringg
ניקולאי אברוטוב, VP Alliances Bringg
(צילום: יריב כץ)

"חברות כמו אמזון, שהן למעשה היום השוק, פתרו את בעיית השליחויות. אבל מה עושים קמעונאים שלא רוצים לעבוד עם אמזון שלוקחת עמלות גבוהות וחלק גדול מהרווחים? אחת השאיפות שלנו היא להביא לדמוקרטיזציה של המייל האחרון. לאפשר לכל שחקן לבוא לידי ביטוי. אנחנו מחברים בין המשלחים לקמעונאים, עם גוונים ויכולות שונות. כשאנחנו מגיעים כמערכת אחידה, אנחנו מבטלים הרבה בעיות מראש, תוך חישוב הדינמיקה העסקית שמשתנה והאתגרים השונים".