סגור
כנס Israel Climate Awards יקי נוימן
(צילום: סיני דוד)

Climate Awards
מנכ״ל דוראל: "חרטנו על דגלנו להשקיע במגוון טכנולוגיות"

באירוע הגמר של תחרות Israeli Climate Awards של חברת דוראל וכלכליסט, הציג יקי נוימן את זרוע החדשנות של דוראל: "לאט-לאט זה נכנס לתוך ליבת הפעילות שלנו בהבנה שדרך החדשנות נשפר את העשייה שלנו, ניצור פתרון ונתגבר על התחרות"

"אני רוצה להתחבר לאופטימיות ולעצם העובדה שאנחנו עוסקים באנרגיה מתחדשת", אמר יקי נוימן, מנכ״ל דוראל, בפתח דבריו באירוע הגמר של תחרות Israeli Climate Awards של חברת דוראל וכלכליסט. "אנחנו עוסקים בטכנולוגיה ובחדשנות ובהורדת זיהום האוויר, הורדת פליטות הפחמן, ובמעבר מטכנולוגיה מזהמת לאנרגיה מתחדשת בשילוב חדשנות. זו המהות שלנו. דוראל, במהות, זה מה שהיא עושה. היא חרטה על דגלה להשקיע באנרגיה מתחדשת במגוון טכנולוגיות".
"לפני שלוש שנים השקנו את זרוע החדשנות שלנו", ציין נוימן. "לאט-לאט לאורך השנים זה נעשה שלוב לחלוטין, ממש נכנס לתוך ליבת הפעילות שלנו בהבנה שדרך החדשנות ודרך החיכוך הזה עם טכנולגיות העתיד נשפר את העשייה שלנו, ניצור פתרון ונתגבר על התחרות. אנחנו תמיד רגל אחת לפני התחרות שלנו. אם אנחנו מבינים שטכנולוגיה מסוימת היא הכיוון הנכון, אנחנו מכוונים את הפיתוח העסקי למצוא את הפרויקטים הללו כי אנחנו יודעים ששם העולם יהיה.
"למשל, בטכנולוגיות של אגירה לטווח ארוך או מימן ירוק. כשמסתכלים על המימן הירוק, זה גרם לנו להבין שזה תחום של יזמות, שאפשר איתו לרוץ קדימה. הענף הזה ממש מתקרב ומתהווה ויש לנו יתרונות משמעותיים. כשאנחנו עובדים עם הסטארט-אפים, אנחנו לא משקיע פיננסי, אנחנו בעיקר משקיע אסטרטגי, כי אנחנו משלבים אותם בפעילות שלנו, ולראיה לא מזמן פרסמנו כי עשינו 12 פיילוטים עם 12 סטארט-אפים בפרויקטים שלנו. זו לא רק אמירה של 'אנחנו חדשנים' - אנחנו משפרים את הפרויקטים שלנו, משפרים את רווחיות ואת המהלכים שלנו. חדשנות זה ערך בדוראל שאנחנו לוקחים קדימה".