מינט מדיה רוכשת חברת וידאו AI אמריקאית-הודית ב-200 מיליון דולר
רוכשת את VideoVerse שפיתחה מוצר המאפשר זיהוי אוטומטי לרגעי שיא בספורט ויצירת תקצירים בזמן אמת; ב-2024 רכשה את הזיכיון להפצת התכנים של Sport Illustrated, ואת זכויות הפצת תוכן של הליגות הגדולות בארה"בֿ ובניהן NBA ,NFL ,MLB ,NASCAR ופורמולה 1
חברת מינט מדיה Minute Media, יוניקורן טכנולוגיה ותוכן ספורט רוכשת את חברת VideoVerse. החברה ההודית-אמריקאית מעסיקה כ-300 עובדים ופיתחה מוצר הנקרא Magnifi.
זהו פלטפורמת SaaS המאפשרת לבעלי זכויות ותוכן לזהות באופן אוטומטי רגעי שיא בספורט, ליצור תקצירים בזמן אמת ולהפיץ תוכן וידאו קצר ואטרקטיבי בצורה יעילה ומהירה.
החברות לא פירסמו את סכום הרכישה, אך הוא מוערך במעל ל-200 מיליון דולר בעסקת מזומן ומניות. החברה הנרכשת היא מתחרה ישירה של חברת WSC הישראלית.
לצורך השלמת הרכישה גייסה החברה עשרות מיליוני דולרים ממשקיעיה לפי שווי חברה של 1.4 מיליארד דולר. עד היום גייסה מינט מדיה כ-300 מיליון דולר ומעסיקה כ-850 עובדים.
הרכישה הנוכחית, הנה הגדולה ביותר של החברה בשנים האחרונות. במרץ 2024 מינט מדיה רכשה את הזיכיון להפצת התכנים של Sport Illustrated.
מספר חודשים לפני כן רכשה החברה את STN Video, מה שהעניק לה את זכויות הפצת תוכן של כל הליגות הגדולות בארה"בֿ ובניהן: NBA ,NFL ,MLB ,NASCAR, פורמולה 1 ועוד.
החברה מתכננת להשיק פתרון משולב מלא ליצירה, הפצה ומוניטיזציה של תוכן, ולהעמיק את שיתופי הפעולה האסטרטגיים עם קבוצות, ליגות והתאחדויות ספורט ברחבי העולם.
אסף פלד, מייסד ומנכ"ל מינט מדיה: "עם הרכישה הנוכחית החברה תהפוך לחברת ה-SportTech המובילה בעולם. הרכישה לוקחת את היכולות שלנו לשלב הבא ביכולות לעבוד עם הליגות הגדולות בעולם ולהרחיב את שיתופי הפעולה האסטרטגיים בתחום. בשונה מחברות אחרות שצריכות לסגל יכולות AI, אנחנו רוכשים היום חברה שנבנתה מראשיתה כחברת AI - זה נותן לנו דריסת רגל לצוות גדול של מפתחי AI בשוק אסטרטגי כהודו, מה שירחיב את היכולות הטכנולוגיות הגלובאליות של החברה".






























