מהמגרש-למסך-לשינוי חברתי: Minute Media תומכת בפוצ'יוולי ובכדורגל נשים בישראל
"אנו נרגשים למנף את היכולות הטכנולוגיות והמומחיות שלנו בעולם הספורט, כדי לקדם נשים בספורט במגוון תכניות ופרויקטים"
חברת הספורט-טק הישראלית מינט מדיה (Minute Media) שחרטה על דגלה ערכים של שוויון וקידום נשים, בכלל ובספורט בפרט- מעניקה מעטפת תמיכה לעמותת פוצ'ילינה, הבית לפוצ'וולי נשים בישראל.
פוצ׳יוולי הינו ספורט שמקורו בברזיל, והוא שילוב בין כדורעף חופים לבין כדורגל, בו משחקים עם כל חלקי הגוף- מלבד הידיים. בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית בפופולריות של הספורט ברחבי העולם ובישראל ומתקיימים עשרות טורנירים עם אלפי צופים וצופות.
פוצ'ילינה- מטרת העמותה היא לייצר בית, מסגרת וליגה לשחקניות פוצ׳יוולי בישראל. לתמוך בשחקניות המקצועיות שמייצגות את המדינה בחו״ל ולקדם שוויון בספורט בכלל. העמותה הוקמה ומנוהלת ע"י אלופות ישראל בפו'ציוולי במשך 3 שנים ברציפות, אשר מייצגות את ישראל בליגה האירופאית ובטורני פוצ'יוולי בינלאומיים; אילי לוי (26) ומרג'ורי פינגרמן (30). העמותה פועלת להניע קדימה נשים בכל הגילאים ובכל הרמות, ובפוצ׳יוולי בפרט.
הסיוע יאפשר לעמותה להמשיך ולהרחיב את פעילותה: לפתוח קבוצות נוספות של נשים, להציע אימונים חדשים, לרכוש את הציוד הנדרש ולהקים ליגות מקצועיות. כל אלה במטרה לבסס קהילת נשים חזקה שתפרוץ יחד גבולות במגרש ומחוצה לו.
בנוסף, מינט מדיה מסייעת לפוצ'ילינה גם בפן הטכנולוגי. הסיוע הדיגיטלי יגדיל את החשיפה לפעילות באתר וברשתות החברתיות של העמותה, זאת כדי להגדיל את מספר המשתתפות ולרתום נשים נוספות לבצע פעילות ספורטיבית בשגרה היומיומית.
לכבוד חודש האישה, מינט מדיה ופוצ'ילנה יקיימו אירוע משותף עם קבוצת כדורגל נשים "בועטות", של עמותת שער שוויון. העמותה פועלת לקידום שוויון חברתי, מגדרי וגאוגרפי על ידי הפעלת תוכניות המשלבות בין ספורט קבוצתי ופעילויות חינוכיות. קבוצת 'בועטות' היא תכנית שבמסגרתה פועלות קבוצות כדורגל לילדות בפריפריה החברתית והכלכלית של ישראל. במרכזה עומדת העצמת והצמחת הילדות.
מינט מדיה ונשים בספורט
מינט מדיה הינה חברת טכנולוגיה ותוכן גלובלית המתמחה בתוכן בספורט. הפלטפורמה הטכנולוגית של מינט מדיה מאפשרת יצירה, הפצה ומונטיזציה של חוויות תוכן דיגיטליות. למינט מדיה 200 מיליון משתמשים חודשיים, מעל ל- 1500 יוצרי תוכן, ו-250 שותפי הפצה ב-14 שווקים גלובליים וב-10 שפות. בשנה שעברה, החברה רכשה את מותג הספורט היוקרתי ספורט-אילוסטרייטד (Sport Illustrated).
עולם התוכן שבו פועלת החברה הינו אחד מהענפים הפופולריים בעולם שרלוונטיים לעולם כולו: ספורט. הרלוונטיות והפופולריות של עולם התוכן מאפשרת לחברה לקדם ערכים חברתיים ולחולל שינוי אמיתי דה-פקטו במציאות. היכולת ליצוק תוכן ומשמעות במקביל לפיתוח הטכנולוגיה הופכת את מיניט מדיה לאחת החברות הפרטיות עם יכולת ההשפעה חברתית הגדולה ביותר בנוגע לשילוב נשים במקצועות הספורט ובכלל.
כזכור, באולימפיאדה האחרונה שנערכה בפריז, החברה העניקה תמיכה וסיקור מדיה לסגנית האלופה האולימפית, נציגת ישראל בגלישת רוח שרון קנטור.
אסף פלד, מייסד ומנכ"ל מינט מדיה: "מינט מדיה חרטה על דגלה לפעול ליצירת שוויון, ולשוויון נשים בפרט בכל החזיתות; פנים ארגונית הגענו להישג מרשים של 50% נשים ונשים טכנולוגיות בפרט בסייט בישראל, עם מגוון תכניות הכשרה ומנהיגות לנשים. במקביל, אנו נרגשים למנף את היכולות הטכנולוגיות והמומחיות שלנו בעולם הספורט, כדי לקדם נשים בספורט במגוון תכניות ופרויקטים".














