סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

מנכ"ל מדטרוניק ישראל, ירון יצהרי, הודיע על פרישה מהחברה

יצהרי, רו"ח בהשכלתו, הצטרף למדטרוניק לפני למעלה מעשור ושימש כמנכ"ל ב-5 השנים האחרונות. לפי ההערכות, יצהרי פונה לתפקיד בכיר בתחום ההשקעות בבריאות; החברה טרם הודיעה על זהות מחליפו

ירון יצהרי (48), מנכ"ל מדטרוניק ישראל בחמש השנים האחרונות, הודיע על פרישתו מהחברה. יצהרי, רו"ח בהשכלתו, הצטרף למדטרוניק לפני מעל לעשור והשתלב בתפקידי ניהול מגוונים עד למינויו כמנכ"ל. בשנות כהונתו כמנכ"ל מדטרוניק ביצעה בישראל השקעות עתק בהיקף של כ-3 מיליארד דולר. יצהרי גם הקים את איגוד תעשיות המד-טק בישראל, המאגד את החברות הרב לאומיות והבינלאומיות המובילות בעולם הפועלות בישראל, ומשמש כיו"ר ומנכ"ל הארגון. ההערכות כי יצהרי פונה לתפקיד בכיר בתחום ההשקעות בבריאות, החברה טרם הודיעה על זהות מחליפו.
1 צפייה בגלריה
ירון יצהרי מנכל מדטרוניק ישראל
ירון יצהרי מנכל מדטרוניק ישראל
ירון יצהרי
(צילום: תמר מצפי)
יצהרי גם ייעץ למשרד הבריאות בתכנון בתי החולים העתידיים, בשאלה כיצד להפחית מגע עם חולים ושימוש בטכנולוגיה שמאפשרת למטופל שירותים אמבולטורים וניטור בביתו.
חטיבת הפתרונות שהקים בונה כיום בתי חולים, מציידת אותם בכל הציוד הנדרש ומתפעלת אותם. לפני שלוש שנים פתחה מדטרוניק, בהובלת יצהרי, מחלקה קרדיולוגית חדשה בבית חולים שיקומי בבית לחם, בשיתוף עם בית החולים אימפריאל בלונדון, הכוללת תכנון, גיוס רופאים וצוותים, הדרכות לאחים ואחיות בירדן, עבודה מול הממשל ברשות הפלסטינית, מול מתאם הפעולות בשטחים ומול גופים רפואיים בישראל. המחלקה מנוהלת תפעולית על ידי מדטרוניק עד היום.