סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
Onfire founders
Onfire founders (צילום: עמית שמש)

חברת Onfire AI מגייסת 20 מיליון דולר לשיפור מכירות בחברות טכנולוגיה

החברה הישראלית פיתחה פלטפורמה המנתחת פעילות מקוונת של לקוחות פוטנציאליים ומסייעת לזהות צרכים בזמן אמת. המייסדים, בוגרי 8200, זכו בשני פרסי ביטחון ישראל והעבירו את היכולות הצבאיות לעולם האזרחי. החברה כבר עובדת עם עשרות לקוחות ושואפת להגיע ל-10 מיליון דולר מכירות בשנה הקרובה

חברת Onfire AI גייסה 20 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת TLV Partners ו-Grove Ventures ובהשתתפות IN Venture וקרן Leumi Tech 77. הגיוס נעשה בשני שלבים: הרארשון היה ב-2023 והמשכו בשנה זו. הפלטפורמה של החברה מנתחת פעילות מקוונת של לקוחות פוטנציאליים של חברות תוכנה וענן ומסייעת להם לזהות את הצרכים של כל ארגון ולפנות אליו באופן ממוקד עם פתרונות מותאמים אישית.
בשיחה עם כלכליסט אמר טל פרץ, מנכ"ל החברה: "עבדנו הרבה שנים ביחד ולמדנו לפתור בעיות בעזרת דאטה ו-AI. עזרנו לצה"ל לפתור את בעיית המטרות שהיו לו לפני המלחמה וגם בזמן המלחמה. רצינו משהו שנותן ערך לעולם . לפני שכתבנו שורת קוד הלכנו לשוק ונפגשנו על מאות חברות שהצביעו על נקודות הכאב שלהן. לקחנו את יכולת המודיע שצבאות משתמשים בה ונתנו יכולות דומות לצוותי מכירות בעולם התוכן שלנו. אנחנו כבר שנתיים במסע הזה עם עשרות לקוחות משלמים שמראים לנו שהדרך שלנו מסייעת להם. היעד המשמעותי הבא שלנו הוא 10 מיליון דולר מכירות שאליו אני משער שנגיע אליו בשנה הקרובה".
בין לקוחות החברה: Aiven, Spectro Cloud ו-Cyera. החברה הוקמה בשנת 2023 על ידי טל פרץ המכהן כמנכ"ל, שחר שביט המכהן כטכנולוג הראשי, וניצן הדר המכהן כמנהל מוצר ראשי. השלושה הכירו במסגרת שירותם הצבאי כקצינים ביחידת 8200, ומאז המשיכו להתמחות בתחומי הדאטה והבינה המלאכותית. במהלך שירותם המשותף, הצוות זכה בשני פרסי ביטחון ישראל על שני פרויקטים מרכזיים: הראשון, פרויקט מעקב אחרי מפגעים בודדים שנמצא בשימוש צה"ל ושב"כ, והשני, מערכת המלצות למטרות אוטומטיות בצה"ל, המבוססת על אלגוריתמים מתקדמים. בחצי השנה הראשונה לפעילותה של החברה, כ-90% מעובדיה, ובהם גם טל וניצן, שירתו בשירות מילואים, והעסקה הראשונה של החברה נחתמה בזמן ששניים מהמייסדים היו בשירות מילואים פעיל. כיום, החברה מונה 33 עובדים, מתוכם 28 בישראל ו-5 בניו יורק.
החברה פיתחה מערכת קונטקסטואלית (Contextual Intelligence) שממירה כמויות עצומות של מידע פתוח מפורומים, בלוגים, רשתות וקהילות מפתחים, לתובנות פעולה מדויקות. כך יכולים צוותי המכירות לזהות בזמן אמת ארגונים הנמצאים בתהליך חיפוש פעיל אחר פתרונות, להבין את הצרכים שלהם ולפנות אליהם באופן ממוקד. היכולת הזו מאפשרת לחברות SaaS להתגבר על אחת מנקודות הכאב המרכזיות שלהן, איתור לידים איכותיים בזמן אמת ובקנה מידה גדול, ולבנות פייפליין מדויק ויעיל יותר.