סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
Threads ת'רדס תרדס
אפליקציית Threads החדשה של מטא. עורך דינו של מאסק כבר שלח מכתב (צילום: REUTERS/Dado Ruvic/Illustration/File Photo)

יומיים בלבד לאחר ההשקה: יותר מ-70 מיליון משתמשים למתחרה החדשה של טוויטר Threads

הרשת החברתית החדשה של מארק צוקרברג נוסקת בפתיחה עם מספר רב של נרשמים. אנליסטית: "כדי ש-Threads תהיה גדולה כמו טוויטר היא צריכה שרק אחד מכל ארבעה משתמשים של אינסטגרם יעשה בה שימוש מדי חודש"

הרשת החברתית החדשה של מטא Threads רוכבת על גבי האהדה לאינסטגרם ורושמת השקה מוצלחת: לדברי מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, אף שחלפו רק יומיים מאז הושקה הרשת לראשונה - כבר נרשמו אליה יותר מ-70 מיליון משתמשים.
לפי דיווח באתר The Verge, נכון לאתמול כבר פורסמו ברשת החברתית החדשה יותר מ-95 מיליון פוסטים ו-190 מיליון לייקים,
הנסיקה של Threads בימים הראשונה להשקתה נעוצה בהישענות שלה על אפליקציית אינסטגרם של מטא. משתמשים יכולים להירשם דרך אינסטגרם ולשמור על חלק מהעוקבים שלהם.
"מטא צריכה שרק אחד מכל ארבעה משתמשי אינסטגרם יעשה בה שימוש מדי חודש כדי שהיא תהיה גדולה כמו טוויטר", אמרה ג'סמין אנברג, אנליסטית ראשית בחברת Insider Intelligence. טוויטר דיווחה על כמעט 238 מיליון משתמשים פעילים מדי יום בדוח הרווחים הרבעוני האחרון שלה כחברה ציבורית בקיץ שעבר.
לאפליקציה עדיין יש הרבה מקום לצמוח, לאחר שטרם הושקה באירופה, שם המנהל של אינסטגרם אמר שעדיין ניצבים בפניה אתגרים רגולטוריים שונים.
נראה שהבעלים של טוויטר אילון מאסק כבר הביע דאגה מסוימת לגבי Threads, שכן עורך דינו הוותיק אלכס ספירו כתב מכתב למטא ובו האשים את החברה ב"ניצול בלתי חוקי" של סודות מסחריים שלה.
"אף אחד בצוות ההנדסה של Threads אינו עובד לשעבר בטוויטר", כתב מנהל התקשורת של Meta, אנדי סטון, ב-Threads בתגובה למכתב. "זה פשוט לא לעניין".
ובכל זאת, צמיחה לבדה לא תספיק כדי להפוך את Threads לחלופה לטוויטר שעומדת במבחן הזמן. האפליקציה חייבת גם להראות שהיא יכולה להשאיר את המשתמשים מעורבים ולגרום להם לחזור אליה.