סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אייל מילר מנכל סמסונג נקסט
אייל מילר, מנכ"ל סמסונג נקסט (צילום: מרסל דייצ'ב)

קרן ההשקעות סמסונג נקסט סוגרת את פעילותה בישראל

הקרן של ענקית הטכנולוגיה שמשקיעה בחברות צעירות תשנה את מודל עבודתה, ותעביר את כל הפעילות של ישראל מעבר לים. המנכ"ל, אייל מילר: "סמסונג נקסט ביצעה שינויים ארגוניים נחוצים במשרד בתל אביב כדי לגבש את פעילותה"

קרן ההשקעות סמסונג נקסט של ענקית הטכנולוגיה סמסונג סוגרת את פעילותה בישראל, כך הודיעה הקרן היום במייל שהוציאה. הקרן שמשקיעה בחברות צעירות תשנה את מודל עבודתה ותעביר את כל הפעילות של ישראל מעבר לים.
סמסונג נקסט היא זרוע החדשנות של חברת סמסונג אלקטרוניקס העולמית והמטה שלה נמצא במערב ארה”ב עם משרדים בקוריאה ובישראל. זרוע החדשנות הוקמה לעזור לסמסונג אלקטרוניקס לעבוד בצורה יותר חכמה עם תוכנה. בישראל מתמקדת עיקר הפעילות שלה בקרן ההשקעות שמאתרת סטארט־אפים ופיתוחים מקומיים שיהיו מוצלחים פיננסית ושתהיה בהם גם משמעות עבור סמסונג עצמה.
במייל ששלחו אנשי הצוות של הקרן בישראל בראשות אייל מילר נכתב: "היום אני משתף את החדשות שסמסונג נקסט ביצעה שינויים ארגוניים נחוצים במשרד בתל אביב כדי לגבש את פעילותה. ישראל נותרה שוק אטרקטיבי עבור סמסונג נקסט והקשרים הקיימים עם שותפים וחברות פורטפוליו יישארו ללא שינוי. החלטה זו, למרות שהיא קשה, אינה מפחיתה מההישגים שהשגנו יחד במשך כמעט עשור.
"השקענו ב-70 חברות, ביצענו שיתופי פעולה בין סטארט-אפים ישראלים וסמסונג, וטיפחנו - הודות לתמיכה הבלתי מעורערת שלכם - קהילה של בונים, מייסדים ומשקיעים בתל אביב ומחוצה לה. הצוות שלנו יעביר את התפקידים שלנו מ-Next עד הסתיו במאמץ ליישר את העבודה והיחסים שלנו בצורה חלקה עם הצוות האמריקאי, ולתת מענה לדרישות התפעוליות החיוניות של פירוק משרד.
"עבורך ועבור הצוותים שלך, ברצוני להדגיש ש-Samsung Next נותרה משקיעה תומכת, ושהצוות בארה"ב ימשיך לספק משאבים וייעוץ. למרות שנוכחותנו הפיזית בישראל תיפסק, אנו נשארים מחויבים להשקעה באזור ולעודד הפניות של בונים ומייסדים. זו תוצאה שלא יכולנו לחזות, והעדיפות העיקרית שלנו כרגע היא להבטיח את הצלחתך בעתיד".
אנחנו כאן כדי לענות על כל שאלה שלך, וניצור קשר עם פרטים קונקרטיים יותר כאשר יהיה רלוונטי.