סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין: לאוניד בלקינד (CTO), עופר סמדרי (CEO) ואלדד לבני  (CINO), מייסדי טורק
מייסדי טורק. מימין: לאוניד בלקינד (CTO), עופר סמדרי (CEO) ואלדד לבני (CINO) (גיא חמוי)

חברת הסייבר טורק גייסה 42 מיליון דולר כהרחבה לסבב B

בעקבות הגיוס הנוכחי יעמוד סך גיוסי החברה על 120 מיליון דולר. לחברה סניפים בארצות הברית וישראל והיא מעסיקה מעל ל-100 עובדים

חברת הסייבר טורק (Torq) גייסה 42 מיליון דולר כהרחבה לסבב B, שאותו גייסה בשנת 2021. בסבב הנוכחי השתתפו בין היתר קרן ההשקעות Insight Partners GGV Capital ו-Bessemer Venture Partners , Greenfield Partners Evolution Equity Partners. בעקבות הגיוס הנוכחי יעמוד סך גיוסי החברה על 120 מיליון דולר.
החברה הוקמה ב-2020 על ידי עופר סמדרי, המנכ"ל, לאוניד בלקינד (CTO) ואלדד לבני (CINO). לחברה סניפים בארצות הברית וישראל והיא מעסיקה מעל ל-100 עובדים. החברה מספקת כלי אינטואיטיבי וקל ליצירת אוטומציות, הכולל אינטגרציות בלתי מוגבלות ותבניות מובנות, ומאפשר לצוותי אבטחה לבנות פתרונות סייבר מורכבים בממשק חזותי פשוט, בתוך דקות ספורות - מה שללא המערכת לוקח שעות ארוכות, אם לא ימים ושבועות. בשנה האחרונה מדווחת החברה על צמיחה של כ-300% כאשר בין לקוחותיה: Blackstone, Carvana, Deepwatch, Nubank, Riskified, Rivian, Telefonica, and ZoomInfo.
"2023 הייתה שנה של מיקוד בלקוחות ובהכנסות, חדשנות והתרחבות המוצר שהניבה את השנה החזקה ביותר עבור Torq מאז הקמתה", אמר המנכ"ל סמדרי, "הכפלנו את צוותי המכירות והיציאה לשוק כדי להתאים לצמיחה הפנטסטית הזו. ואנחנו רק מתחילים".