מקום 24
פלטפורמת ה־AI של Voyantis יודעת לנבא מי יהיה לקוח שווה
החברה, שהופכת לשחקן מפתח בתחום ה־AI לשיווק, פיתחה פלטפורמה המסייעת לחברות לייעל באופן משמעותי את תהליכי גיוס הלקוחות שלהן ולשפר את שימור הלקוחות לטווח ארוך
תעודת זהות
Voyantis
תחום: AI שיווקי
•הקמה: 2020
•מייסדים: עידו ויזנברג וערן פרדינגר
•עובדים: 70, בישראל ובכמה אתרים בעולם
•גיוסים: 60 מיליון דולר מ־Intel Capital ,Square Peg ,Target Global ,Jibe ,Redseed ,Alicorn ו־ICON
חברת הסטארט־אפ Voyantis שהקימו עידו ויזנברג וערן פרדינגר, נמצאת במסלול צמיחה מרשים בשנה האחרונה והופכת לשחקן מפתח בתחום ה־AI לשיווק. החברה פיתחה פלטפורמה המסייעת לחברות לייעל באופן משמעותי את תהליכי גיוס הלקוחות שלהן ולשפר את שימור הלקוחות לטווח ארוך. ההכרה בפוטנציאל הרב של Voyantis באה לידי ביטוי בגיוס של 60 מיליון דולר.
מייסדיה הם יזמים סדרתיים עם רקורד מוכח: ויזנברג, המנכ"ל, היה ממייסדי הסטארט־אפ טיוינצ'י שנמכר לקלטורה, ואילו פרדינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיה, היה ממייסדי הסטארט־אפ Adience שנרכש על ידי MarketTech. החברה מעסיקה כ־70 עובדים, רובם בישראל, והשאר בארצות הברית, מקסיקו ואירופה, ומשרתת לקוחות מובילים בשוק העולמי, ביניהם Natural Intelligence. היא עומדת ביעדיה כבר חמישה רבעונים רצופים, ורשמה גידול של פי שלושה בהכנסות ברבעון הראשון של השנה הנוכחית לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. מייסדיה מעריכים שהיא תסיים את 2025 עם הכנסות גבוהות פי שלושה מהשנה הקודמת.