סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אייל רביד בעל שליטה ב רשת ויקטורי
אייל רביד, בעל השליטה ברשת ויקטורי (צילום: עמית שעל)

ויקטורי מגדילה את ההשקעה בסטארט-אפ שמנטר את הקניות

רשת השיווק תשקיע 700 אלף דולר נוספים בחברת דריל, לאחר הכבר השקיעה בה 1.9 מיליון שקל. התוכנה שפיתחה החברה מאפשרת לנתח ולמדוד התנהגות קונים בחנויות פיזיות

רשת השיווק ויקטורי מגדילה את השקעתה בחברת הסטארט-אפ דריל, בהמשך להסכם עליו חתמה בתחילת השנה. דריל פיתחה כלים טכנולוגיים בשילוב ראייה ממוחשבת המתחברים לחנויות פיזיות ללא עלות מצד הקמעונאי, לצורך קבלת תובנות לשיפור תהליכי השיווק והמכירות של מוצרי צריכה.
במסגרת הסכם ההשקעה הראשוני השקיעה ויקטורי 1.9 מיליון שקל ונקבע כי תהיה זכאית להקצאה עתידית של מניות נוספות של דריל לכשיבוצע סבב השקעה נוסף. כעת מבצעת דריל סבב השקעה נוסף בסכום כולל של 5 מיליון דולר, המשקף לחברה שווי של 14 מיליון דולר אחרי הכסף.
במסגרת סבב גיוס זה ולפי תנאי הסכם ההשקעה המקורי, הוקצו לויקטורי מניות בגין המרת השקעת ה-SAFE, וכן הוקצו לה מניות בגין השקעה נוספת בגובה 700 אלף דולר שביצעה.
דריל הוקמה בשנת 2019 על ידי לנור דניאל וסיון פרידמן יוסף. החברה מונה כ-22 עובדים ומשרדיה ממוקמים בישראל ובארה"ב. לחברה תוכנה בשם SHOPPER AI שמאפשרת באמצעות מצלמה לנתח ולמדוד התנהגות קונים בחנויות פיזיות ללא תשתית.
את סבב הגיוס הנוכחי הובילו BRM ורשת ויקטורי בנוסף למשקיעים של דריל אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאי, וגדי רייכמן והוא נועד להגדיל את פעילות החברה בארה"ב, לקדם שיתופי פעולה עתידיים ולתמוך בהתרחבות החברה בצמיחתה הגלובלית, הרחבת מרכז הפיתוח בישראל וגיוס עובדים נוספים בישראל וארה"ב.
עם השלמת סבב ההשקעה כאמור תחזיק ויקטורי בכ-13.41% מהון המניות המונפק של דריל על בסיס דילול מלא. להערכת ויקטורי, כתוצאה מהקצאת מניות דריל לחברה בעקבות המרת השקעת ה-SAFE וגיוס ההון השני, צפויה ויקטורי לרשום בדוחותיה הכספיים לסיכום הרבעון השני רווח (לפני מס) בגובה של כ-2.2 מיליון שקל ורווח נקי בגובה של כ-1.7 מיליון שקל.
אייל רביד, מנכ"ל ומבעלי השליטה ברשת ויקטורי מסר: "מצאנו את הפתרון האולטימטיבי לניהול המכר בחנויות הפיזיות. הטכנולוגיה מביאה עימה יכולות שליטה, ניהול ובקרה מרחוק וללא כל צורך במכשירים פיזיים ולכן מדובר בפריצת דרך שתהפוך כלי שגור בכל רשת קמעונאית בעולם".