סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עדי דנגוט זוקובסקי שותפה בקרן הון סיכון 10
עדי דנגוט זוקובסקי (צילום: Omer Stein )

עדי דנגוט זוקובסקי הצטרפה כשותפה לקרן ההון סיכון 10D

הקרן, שהוקמה ב-2019, משקיעה בחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים, ומנהלת השקעות בהיקף של מעל ל-350 מיליון דולר

עדי דנגוט זוקובסקי הצטרפה כשותפה לקרן ההון סיכון 10D, ותוביל השקעות בחברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים בתחומים שונים, בדגש על חברות הפועלות בתחומי תוכנה SaaS ותשתית ארגונית. "מדיניות ההשקעה של הקרן, שמתמקדת בחברות בשלב הסיד, עולה בקנה אחד עם פילוסופיית ההשקעות שלי ועם הרצון לחבור ליזמים בשלבים הראשונים של המסע שלהם בבניית החברה", מסרה.
דנגוט זוקובסקי מצטרפת ל-10D לאחר כשבע שנים בקרן ההשקעות האמריקאית Battery Ventures, ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ"לית בקרן. היא השתתפה בדירקטוריונים של החברות Guardicore, שנרכשה על ידי Akamai ב-600 מיליון דולר; Zeitgold, שנרכשה על ידי Deel; היוניקורנים Gong.io ,HiBob ו-BigPanda; וכן ב-Nexite, CardinalOps, Mine, Atmosec ו-Normalyze. לפני שהצטרפה ל-Battery Ventures, היא הייתה בנקאית השקעות בגולדמן זאקס, שם עבדה עם לקוחות במגוון תעשיות, בדגש על מגזר הטכנולוגיה, גיוסי הון ציבוריים ופרטיים ומיזוגים ורכישות. היא בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ושירתה כקצינה בצה"ל.
קרן 10D מנהלת השקעות בהיקף של מעל ל-350 מיליון דולר בשלוש קרנות שונות, והשקיעה בלמעלה מ-20 סטארט-אפים, ובהם היוניקורנים DriveNets ו-Augury, וכן Exodigo ,Juno Journey ,OneStep ו-Obligo. הקרן הוקמה בשנת 2019 על ידי המשקיעים יהל זילקה, רותם אלדר ואיתי רנד. בשנה האחרונה רשמה הקרן צמיחה משמעותית בפעילותה עם גיוס שתי קרנות בהיקף כולל של 245 מיליון דולר והכפלת מספר חברי הצוות.