סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

פלטפורמת הוידאו Vimeo מכפילה מספר עובדיה בישראל

החברה שמעסיקה 120 עובדים במרכז הפיתוח שלה בנס ציונה, רוצה להגיע ליותר מ-200 עובדים בשנה הקרובה. אורן בוימן, סמנכ"ל בכיר: "מרחיבים משמעותית את תחומי הפיתוח"

פלטפורמת הוידאו Vimeo שהנפיקה בחודש מאי בנאסד"ק תכפיל את כמות העובדים שלה בישראל. החברה מעסיקה כיום 120 עובדים במרכז שלה בנס ציונה, אשר הינו מרכז הפיתוח השני בגודלו בחברה והגדול ביותר מחוץ לארה"ב ובכוונתה להגיע ליותר מ-200 עובדים בשנה הקרובה. המרכז הוקם בעקבות רכישת חברת Magisto ב-2019. וימאו שייכת לתאגיד IAC, שממנו התפצלה ויצאה להנפקה. בבעלות IAC גם קבוצת Match ובתוכה אפליקציות היכרויות פופולריות כטינדר.
מגיסטו, כאמור נרכשה בשנת 2019 בכ-100מיליון דולר. מגיסטו פיתחה אפליקציית עריכה אוטומטית ופשוטה לסרטונים ביתיים שצולמו בסמארטפון. ומסוגלת לחסוך את הצורך בכלים מקצועיים יקרים. היא גם מאפשרת למשתמש להגדיר מיהם המצולמים החשובים ביותר בכל פריים, וכך לאפשר לתוכנה להדגיש אותם בכל גרסה ערוכה.
1 צפייה בגלריה
עובדי vimeo וימאו
עובדי vimeo וימאו
עובדי vimeo
(צילום: Vimeo ישראל)
"במקור המיקוד של פעילות מרכז הפיתוח המקומי היה על טכנולוגיית בינה מלאכותית בעולמות של יצירת וידאו. כעת אנחנו ממשיכים בפעילות וגם מרחיבים משמעותית את תחומי הפיתוח", אומר אורן בוימן, מייסד משותף של מגיסטו וכיום סמנכ"ל בכיר ב- Vimeo. "תמיד היו חסמי כניסה משמעותיים למי שניסה לייצר תכני וידאו איכותיים, Vimeo הצליחה להסיר חסמים אלה. יש במרכז הפיתוח צוותים המתמחים בבניית מוצרי וידאו מהמתקדמים בעולם, ביניהם יצירת סרטוני וידאו באיכות גבוהה, סטרימינג, פיתוח נגן וידאו מתקדם, תשתית וידאו ועוד. הצוות בישראל כולל גם אנשי קריאייטיב, מוסיקה וסאונד".
"בעקבות מגפת הקורונה העולמית שוק הווידאו, שגם ככה היה בצמיחה בשנים האחרונות, חווה צמיחה בלתי רגילה, כאשר השימוש בוידאו לצרכים עסקיים הופך להיות חלק עוד יותר מהותי מהיום יום של עסקים. ב-Vimeo ראינו תוך פחות משנה עלייה של מעל 100% בכמות הסרטים המועלים לפלטפורמה, ומדובר כמובן בעלייה של מאות מיליוני סרטים", מוסיף בוימן. "כך למשל הוידאו הפך לפורמט המרכזי בתקשור עם לקוחות, גם בשיווק דיגיטלי בסושיאל או שימוש בווידאו לתקשור עם לקוחות ב-Virtual events וכך הדבר גם בתקשורת פנים ארגונית למשל בחיבור בין צוותים גלובליים ובין קבוצות מרוחקות. ב-Vimeo העולמית ובמרכז הפיתוח בארץ במיוחד שוקדים על פיתוח פתרונות וידאו מתקדמים לעידן החדש של פוסט קורונה. כבר כיום מעל 65% מחברות Fortune 500 הינם לקוחות עסקים של Vimeo, והכנסות ממוצרים לחברות גדולות ולארגונים צומחות ביותר מ-100% כבר שלושה רבעונים ברציפות".
Vimeo היא פלטפורמת וידאו המונה מעל 200 מיליון משתמשים ומיליארדי קטעי וידאו, המציעה מוצרי וידאו ליוצרים, עסקים וארגונים. Vimeo העולמית נסחרת בנאסד"ק החל ממאי השנה, שווי השוק שלה כ-8 מיליארד דולר, לחברה מעל 200 מיליון משתמשים ו-1.6 מיליון לקוחות משלמים. בעלת משרדים בניו יורק, ישראל, אוקראינה, הודו, לונדון ועוד, ומעסיקה מעל 800 עובדים.