הייטק בפקקים
איך לדבר עם לקוחות כדי לבנות את המוצר שלנו
פודקאסט "הייטק בפקקים": מה צריך לשאול כדי לקבל פידבק איתי, מאילו הטיות אנחנו מתעלמים וכמה אנשים כדאי לראיין? פרק מיוחד על אחד הנושאים החשובים ביותר לסטארט-אפים
אחד הכישורים הכי חשובים שיזמות ויזמים צריכים הוא היכולת לדבר עם לקוחות בצורה הנכונה, מה שרובנו באופן אינטואיטיבי לא עושים נכון.
נגענו בנושאים קריטיים להצלחה כמו - אילו שאלות אנחנו צריכים לדעת לשאול? מאילו הטיות קוגניטיביות אנחנו צריכים להתעלם? כמה אנשים נכון לראיין כדי להגיע למסקנות? ואיך למכור את המוצר ללקוחות הראשונים?
היום אדר חי מצוות התוכנית נמצא איתנו על תקן המרואיין ולא המנחה, באחד הנושאים החשובים ביותר לסטארט-אפים ובעצם לכל מי שמעורב בבניית מוצר.
הייטק בפקקים הוא שילוב של פייסבוק לייב ופודקאסט העולה בעמודי הפייסבוק של כלכליסט ואצטדיון הסטארט-אפ.