$
פרויקטים

ככה מנהלים בכירים מעדיפים ללמוד דיגיטל

בין אם אתם מנכ"לים, סמנכ"לים, או מקבלי החלטות בכירים בחברות המצליחות במשק – אתם מוכרחים להכיר את עולם הדיגיטל מקרוב. בשיטה החדשנית של Calcalist Executive Academy המומחים מלמדים אתכם ONE ON ONE אצלכם במשרד ומתאימים את הקורסים באופן מדוייק לצרכי החברה שלכם. רק תגידו מתי והיכן – ותהפכו למומחי דיגיטל בעצמכם

כלכליסט אקדמי 12:2702.07.20
תלמדו דיגיטל בקלות – ותתחילו למקסם את הצלחת העסק שלכם

ייתכן שבתור מנהלים סברתם עד היום שאין לכם צורך ממשי להיות מעורבים יתר על המידה בכל נושא הדיגיטל בחברה או בעסק שלכם. אולי חשבתם שמספיק להעסיק מנהל קמפיינים פנימי או מנהל שיווק שמבין באינטרנט, או אולי להשתמש בשירותי חברת דיגיטל חיצונית על בסיס ריטיינר. אבל כמה פעמים היה נדמה לכם כאילו מנהל הקמפיינים מדבר אתכם בשפה לא לגמרי מובנת? או שהרגשתם ש"מערבבים" אתכם כדי לסחוט עוד כסף בתירוץ של הגדלת לידים או אופטימיזציה? האם אתם יכולים לומר בביטחון מלא שברשותכם כל הכלים והידע הנחוצים להבין מה באמת הולך בעולם הדיגיטל, או שאתם סתם מפזרים כסף לחינם על קמפיינים שכלל לא עובדים?

 

מהפכת הלמידה 2020 - הדרכה ONE ON ONE שמגיעה אליכם למשרד

יום העבודה שלכם עמוס וצפוף. בין הנסיעות, למיילים, לפגישות צוות, לשיחות בזום, מתי בכלל תמצאו זמן ללכת לקורס דיגיטל? בעידן הישן, המשמעות הייתה להגיע ביום שני בערב או ביום רביעי אחה"צ לאיזה חדרון במכללה או כיתה מושכרת ברמת גן, לשבת עם עוד 10 אנשים שמעולם לא פגשתם, ולשמוע הרצאה מ"מומחה דיגיטל" שכנראה צעיר מכם ב-15 שנה.

Calcalist Executive Academy משנה את כללי המשחק, או ליתר דיוק את אופן הלמידה. מהיום, כל הקורסים מותאמים ללוח הזמנים שלכם ומתקיימים בתנאים שלכם. כלומר, בחדר ישיבות ממוזג ומאובזר במשרדי החברה שלכם. ממש כמו בקמפיין דיגיטל, גם לימוד דיגיטל חייב להיות גמיש ומותאם ללקוח, כלומר לכם. רוצים לשבת עם המדריך בין 14:00 ל-15:30 ביום א' ובשבוע הבא תעדיפו שיגיע ביום ג' בין 10:00 ל-11:30? קבענו! את ההדרכות תקבלו באופן פרטי אחד על אחד, או שאם תעדיפו, ניתן גם לקבץ מספר מנהלים רלוונטיים בחברה ולהעביר לכולם ביחד קורס מרוכז.

בפעם הבאה שמנהלת השיווק זורקת לאוויר נתונים מהקמפיין שרץ עכשיו  – תבינו בדיוק למה היא מתכוונת בפעם הבאה שמנהלת השיווק זורקת לאוויר נתונים מהקמפיין שרץ עכשיו – תבינו בדיוק למה היא מתכוונת

 

מדריכים אישיים שמכוונים לצרכים הספציפיים שלכם

במקום להתפזר בעשרות שיעורים שעולים אלפי שקלים, ב- Calcalist Executive Academy אתם קובעים לעצמכם שיעורים אישיים, קצרים וממוקדים בני שעתיים עד שלוש. מגיע אליכם למשרד מומחה בתחומי הפרסום, דיגיטל, אסטרטגיה, אנליטיקס ופרפורמנס, בונה עבורכם קייס-סטדי מדוייק על פי נתוני החברה שלכם, ומאפיין עבורכם דשבורד אישי שמציג את הכנסות האתר מול הוצאות השיווק האמיתיות שלכם. תוכלו להעלות מולו בעיות נקודתיות, ולשאול שאלות הנוגעות באופן ספציפי בשירות או במוצר שאתם מספקים. זהו היתרון המרכזי בשיטת לימוד אחד על אחד, שאותה לא תוכלו ליישם באף מכללה או בית ספר אחר.

 

אקדמיה שהוקמה על ידי הגופים המובילים בשוק

ניהול טוב שואף למצוינות, ואם ללמוד אז מהטובים ביותר, נכון? Calcalist Executive Academy הוקמה בשיתוף פעולה של שניים מהגופים המובילים בתחומם בשוק הישראלי והעולמי – כלכליסט ו-Wivo.

 

את כלכליסט מבית "ידיעות אחרונות" אין צורך להציג, מדובר בגוף התקשורת הכלכלי הנפוץ והגדול בישראל. בטח גם נתקלתם בשנים האחרונות בשם Wivo לאור סיפורי הצלחתם בתחום הדיגיטל והאי-קומרס. ב-Wivo פיתחו אסטרטגיה חדשנית מבוססת דאטה, שממקסמת רווחיות על ידי החזר השקעה חיובי, שיטה שזכתה לתוצאות חיוביות מרחיקות לכת. היום הם נחשבים כחברה המובילה בניתוח ומיקסום רווחיות אתרי סחר, כאשר משנה לשנה יותר ויותר אתרי סחר בארץ ובעולם מנתחים תקציבי שיווק גדולים ומשמעותיים בסיוע האנליסטים והמומחים של Wivo.. Calcalist Executive Academy מפגישה אתכם עם צוות תותחי דיגיטל המורכב מאנליסטים ומנהלי הקמפיינים של Wivo שהופכים להיות המנטורים האישיים שלכם בתחום הדיגיטל.

 

ככל שתבינו יותר טוב את עולם הדיגיטל – כך תרוויחו ממנו יותר

למי תגיעו דרך גוגל CPC לעומת דרך פייסבוק ואינסטגרם? מתי ואיך ישתלם לשווק את עצמכם בלינקדין? כמה באמת עולה לכם קידום אורגני (SEO) בטווח הקצר והארוך? האם עדיף לפרסם במנוע החיפוש של גוגל, או שעדיף ברשתות חברתיות? אולי כדאי לכם לשלב בין הפלטפורמות?

 

הרגעו, להבין דיגיטל זה עדיין לא אומר שאתם כמנהלים בכירים תכתבו בעצמכם פוסט לפייסבוק, תצלמו ותעלו תמונות לאינסטגרם, או תביימו סרטון תדמיתי ליוטיוב. בשביל זה קיימים אנשי מקצוע שעובדים בשבילכם. אך עדיין, כמנהלים אתם נושאים באחריות מלאה לנוכחות הדיגיטלית של החברה שלכם ולכן אתם מוכרחים להכיר ולהבין את עולם הדיגיטל לעומקו.

בפעם הבאה שמנהלת השיווק זורקת לאוויר נתונים מהקמפיין שרץ עכשיו או מבקשת להגדיל את התקציב – תבינו בדיוק למה היא מתכוונת ותדברו איתה בגובה העיניים, כדי להגיע להחלטות מושכלות ויעילות שממקסמות את האפקטיביות של הוצאות המדיה שלכם.

 

איזה קורס הכי מתאים לכם? זה הזמן לבחור מסלול

● תכנון וניהול אסטרטגיית דיגיטל שנתית מותאמת אישית – עבור מנהלים שמחפשים כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת המותאמת כמו כפפה ליד. תכירו פלטפורמות דיגיטל, תלמדו מהו מבצע שיווק נכון, איך לפלח קהלי יעד בפינצטה מדוייקת, מדוע כל כך חשוב לנתח את המתחרים שלכם, להגדיל את אחוזי ההמרה, למדוד אפקטיביות של קמפיין דיגיטל ועוד.

● היכרות מעמיקה עם פלטפורמות המדיה השונות לצורך בקרה שוטפת – למנהלים שפשוט רוצים להבין יותר לעומק את הפלטפורמות השונות. תלמדו כיצד לנהל תקציב בצורה נכונה ולהתאימו לכל אחת מצורות המדיה. גוגל אנליטיקס – איך קוראים ומנתחים את הנתונים בו?, תלמדו כיצד לנצל את נתוני הקמפיין שלכם כדי להשיג את מטרותיכם העסקיות.

● ניהול תקציב השיווק הדיגיטלי תוך עמידה ביעדים – כשמו כן הוא, מיועד למנהלים ששואפים למקסם את ההשקעה ולעמוד ביעדים שהציבו לעצמם. תלמדו איך לנהל נכון את מנהל או מנהלי הקמפיינים שלכם בפייסבוק, בגוגל ובגוגל אנליטיקס, וכיצד לעבוד מול יעדי ROI ולעמוד בהם.

 

מנהלים, תתחילו ללמוד דיגיטל במקום ובקצב שלכם! שפרו את ביצועי הקמפיינים, נתחו תוצאות, אספו נתוני גולשים ומידת מעורבות, הבינו מושגים כמו פרפורמנס, טראפיק, מעורבות, חשיפה, רימרקטינג, יעדי אופליין, קבוצות מיקוד, תחומי עניין, לידים, ROI ועוד. הירשמו לאחד או יותר מהמסלולים של Calcalist Executive Academy ורכשו ידע וכלים מתקדמים שתוכלו ליישמם בתוך שעות ספורות, ועלו על המסלול המתקדם לניהול דיגיטל שגורף הצלחות.

 

 

x