$
פרויקטים

בעלי עסק, תפסיקו לנהל את הלקוחות באקסל

חשבתם שהעסק שלכם קטן מדי בשביל לטרוח להשתמש בשירותי CRM? תכירו את D4C, פתרון גמיש לניהול לקוחות – עם הטכנולוגיה והתמיכה של ענקית הטכנולוגיה SAP

בשיתוף SAP 16:0111.01.17

 כמו בהרבה שירותים אחרים, גם בתחום ה- CRM מורגש לאחרונה פרץ צמיחה בתחום שירותי הענן. אם בעבר מערכות CRM היו מורכבות, גדולות ויקרות (ועל כן נחלתם הבלעדית של ארגונים עתירי משאבים), היום אפשר לקבל פתרון CRM מלא ושלם, בתמחור אטרקטיבי לעסקים קטנים ובגישה מכל דפדפן.

 

D4C (או בשמו המלא SAP Digital CRM) הוא דוגמא מצוינת לפתרון כולל לניהול קשרי לקוחות המיועד לעסקים קטנים ובינוניים. כיוון שהוא מתומחר על בסיס מספר המשתמשים, תוכלו להתחיל במשתמש אחד או שניים ולהגדיל כשהעסק שלכם צומח. הרעיון הוא לשלם רק על מה שצריך – בדיוק איך שסטארט-אפ חדש ורזה צריך להתנהג.

 

בין אם אתם יזמים עצמאיים, משתייכים לצוות קטן של אנשי מכירות בתוך ארגון גדול יותר או בעלי עסק קטן משלכם, מערכת D4C תוכל לסייע לכם לעבור מניהול קשרי הלקוחות שלכם בגיליון אקסל, לשימוש בשירותי CRM מתקדמים ויעילים שיקטינו את העומס על הצוות שלכם ויפנו אותו לעבודתו האמיתית.

 

פתרון מלא ומקיף לניהול וטיפול בלקוחות בעלות אטרקטיבית פתרון מלא ומקיף לניהול וטיפול בלקוחות בעלות אטרקטיבית צילום: שאטרסטוק

 

המערכת, המוצעת על ידי ענקית התוכנה הגלובלית SAP, משלבת תמיכה במכירות, שירותים ושיווק, ומציעה לצוותים בארגון פתרון מלא ומקיף לניהול וטיפול בלקוחות. היא מאפשרת לנהל בקלות אנשי קשר, לבנות ביעילות קשרים עסקיים חדשים, למצות הזדמנויות עסקיות, להפיק דוחות ולגזור מהם תובנות עסקיות רבות-ערך – וניתנת להתאמה לצרכים המשתנים של העסק.

 

הדגש בפתרון ה-D4C הוא על פשטות ההטמעה, ועל התפעול האינטואיטיבי של כלים מתקדמים לניהול, מעקב ואנליזה. התקנת מערכת ניהול קשרי הלקוחות החדשה ולמידתה אמנם אורכת דקות ספורות בלבד, אולם מגוון הכלים הרחב שהיא מציעה מאפשר לסגור עסקאות רבות יותר בזמן קצר יותר, וממנף כל פעילות מכירה או מתן שירות לקשר אישי וארוך טווח עם הלקוח.

 

אז מהם היתרונות הבולטים של המערכת? הנה שבעה מהם.

 

1. שרידות ונגישות: המידע שמור ומגובה על גבי מספר שרתים בעולם ולא על מחשב יחיד, ומאובטח באמצעים הטובים ביותר. המערכת זמינה מכל דפדפן, גם במכשירים ניידים, ובכך מאפשרת לצוותים בארגון גישה למידע עסקי חיוני מכל מקום בעולם ובכל שעה.

 

2. ניהול משימות חכם יותר: כל עובד בצוות מגיע אל דף בית אישי שמציג עבורו פגישות, שיחות, ערוצי מכירות, עסקאות וכו' – בהתאמה אישית לאותו עובד כדי שיוכל להגיע לעיקר מהר יותר.

 

3. חיזוק התקשורת בין היחידות השונות: כלי השיתוף המובנים במערכות ה-CRM בענן מחזקים את הסנכרון בין אנשי הצוות, באופן שתורם לקיצור מחזורי המכירות ומתן מענה מהיר יותר ללקוחות. מי כמוכם יודע שלקוחות מתים על זה.

 

תפעול אינטואיטיבי של כלים מתקדמים לניהול, מעקב ואנליזה תפעול אינטואיטיבי של כלים מתקדמים לניהול, מעקב ואנליזה צילום: SAP

 

4. שיווק ממוקד וחסכוני יותר: ניתוח הנתונים הנאספים על ידי המערכת מסייע בביצוע פילוח של אוכלוסיות המתעניינות בשירותי החברה, ובהרכבת פרופיל מדויק של הלקוח. תובנות אלו מאפשרות לחברה לנהל תקציבי פרסום בצורה יעילה יותר ולמקד קמפיינים. על בסיס נתונים אלו, יכולה החברה גם להפנות ללקוחותיה הצעות מותאמות אישית, ובכך להגדיל את רווחיה ושביעות רצונם של לקוחותיה כאחד.

 

5. טיפוח לידים: המערכת מאפשרת יצירה של קמפיינים ממוקדים בדואר אלקטרוני, דירוג של לידים ומדידה של יעילות הקמפיינים – הכל בפלטפורמה אחת ויחידה.

 

6. אופטימיזציה: לכל משתמש גישה לכלי אנליטיקס מתקדמים שמאפשרים תצוגת נתונים בזמן אמת וניתוחם. כך אפשר למשל לזהות קמפיינים מוצלחים יותר ופחות; לזהות לקוחות שמשתלם להשקיע בהם מאמצי שימור או שיווק רבים יותר; להתמקד באפיקי מכירה בטוחים יותר; להציע את המוצרים הרלוונטיים ביותר ללקוח; ולמקסם את היקפי המכירות של העסק.

 

7. חודש ניסיון חינם: המערכת מאפשרת התנסות של 30 יום ללא עלות, ללא סיכון וללא התחייבות.

 

 לפרטים  נוספים אודות D4C לחצו כאן>>

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x