סגור

הדרך שלכם לחסוך יותר בקניות בסופר - עשרות סופרמרקטים מצטרפים לאפליקציית yellow

הצרכנים הישראלים מחפשים כל הזמן אחר דרכים חדשות לחסוך - עכשיו יש להם דרך נוחה ומשתלמת לחסוך גם בסופרמרקט המקומי. עשרות סופרמרקטים מצטרפים לאפליקציית yellow ומביאים איתם בשורה חדשה למיליוני ישראלים, אשר יכולים להתחיל לחסוך בקניות ליד הבית. איך צוברים כסף באפליקציה? והיכן תוכלו לממש את הכסף שנצבר?

הצרכן הישראלי לא פרייאר. כולנו מחפשים כל הזמן אחר דרכים להגדלת החיסכון בקניות מכל סוג– החל מתחנת הדלק, דרך מוצרים לבית ועד לקניות היומ-יומיות בסופרמרקט. חיסכון בקניות בסופר הוא אחת המשימות הקשות ביותר, במיוחד בסופרמרקטים ליד הבית. הפתרונות הנפוצים הם מועדוני לקוחות, שוברים עם הטבות, הקפדה על רכישה במחירי מבצע וניהול רשימת קניות מדויקת.
כעת, צרכנים בכל רחבי ישראל קיבלו דרך נוספת לחסוך בקניות היום-יום. כ- 2.5 מיליון ישראלים הורידו את אפליקצית yellow, אשר בה צוברים כסף על קניות ותדלוקים, וממשים את הכסף הנצבר במגוון דרכים.
בימים אלו האפליקציה הפכה להיות הרבה יותר משתלמת – עשרות סופרמרקטים ברחבי הארץ מצטרפים לאפליקציה ומציעים למשתמשים קאשבק של עד 10% על סל הקניות, אשר עובר ישירות לארנק הדיגיטלי.
2 צפייה בגלריה
עשרות סופרמרקטים מצטרפים לאפליקציית yellow
עשרות סופרמרקטים מצטרפים לאפליקציית yellow
הארנק הדיגיטלי של פז yellow
(באדיבות פז)
הקניות בסופר הופכות למשלוחים ב-Wolt וקניות בסופר-פארם
איך זה עובד? בנוסף לצבירת כסף בתדלוק או טעינה חשמלית בתחנות פז ובקניות ב-yellow, בכל קנייה בסופרמרקט הרשום באפליקציה, אתם צוברים עד 10% מסל הקניות, אשר עוברים לארנק הדיגיטלי. את הכסף שנצבר בארנק אפשר לממש בקניות בסופר, בחנויות yellow, במשלוחים של Wolt ובסופר-פארם.
האפליקציה מציגה את כל הסניפים באזור שלכם, כדי שתוכלו למצוא את הסניף המועדף עליכם. בנוסף, מוצגים מבצעים מתחלפים ומשתלמים בסופרמרקטים – על בשר, ירקות ועוד שלל מוצרים. מעבר לכך, האפליקציה מציעה הטבות מתחלפות, ביטוח רכב בקליק בשיתוף הראל וגם פלייליסטים לרכב.
2 צפייה בגלריה
הדרך שלכם לחסוך יותר בקניות בסופר
הדרך שלכם לחסוך יותר בקניות בסופר
הדרך שלכם לחסוך יותר בקניות בסופר
(באדיבות פז)
אריאל אורזל, מנהל אגף דיגיטל ונאמנות לקוחות קבוצת פז :"כ- 2.5 מיליון הורדות של אפליקציית yellow מעידות על הערך המוסף הגבוה שהיא מעניקה ללקוחות ועל נאמנותם לשימוש בה. ב- 2023 מחזור התשלומים נבאפליקציה עמד על קרוב ל-1.5 מיליארד שקל מה שהופך אותה לארנק הנאמנות הדיגיטלי הגדול בישראל. החדשנות השירותית והשיווקית שמאפיינת את האפליקציה מעניקה חווית משתמש ייחודית ואהובה ללקוחותינו והופכת את האפליקציה למובילה בתחומה"