סגור
שורת הרווח
עו"ד עידו בלושטיין, סמנכ"ל החטיבה היזמית בחברת שפונדר פדלון
(אולפן כלכליסט)

מהחוזה ועד המפתח: איך יזמים מספקים ביטחון לרוכשי דירות

עו"ד עידו בלושטיין, סמנכ"ל החטיבה היזמית בשפונדר פדלון, מסביר את האתגרים הייחודיים של התקופה

שוק הנדל"ן הישראלי מתמודד עם אתגרים חסרי תקדים: שנתיים של מלחמה, עליות ריבית חדות, אינפלציה ושחיקה בכוח הקנייה. בלב הסערה, רכישת דירה - העסקה הגדולה בחיי רוב הישראלים, הופכת למורכבת עוד יותר.
בלושטיין מזהה שלושה אתגרים מרכזיים לענף: בעיית כוח אדם עמוקה, עלויות חומרי גלם גבוהות, והשפעת שירות המילואים הנרחב. "זה נושא שמשפיע על כולנו באופן אישי", הוא מדגיש. "אני מעל 300 ימי מילואים - היתי צריך לנווט בין זירת הקרב, לפשוט המדים ולחזור לעבודה. בסופו של דבר צריכים להרגיע את חוסר הוודאות הזה".
האסטרטגיה של שפונדר פדלון מתמקדת בשני מסלולים: מודל "One Stop Shop" - הכל תחת קורת גג אחת, והצבת הלקוח במרכז. החברה פיתחה מערך שירות לקוחות מתוגבר ויוצרת קשר רציף עם רוכשים לאורך כל התקופה.
המנגנון המרכזי הוא "Golden Collection" - מסלול אישי שבו כל רוכש מלווה על ידי נציג ייעודי מהחברה. בלושטיין מסביר שלא מתנהלים מול בוטים - יש בן אדם שמלווה אותך כל הזמן. הליווי מתחיל מרגע החתימה, נמשך לאורך כל שלבי הבנייה, ואף ממשיך לאחר קבלת המפתח. הכל תוך הבנה ש"הלקוח שם את מיטב כספו ומגיע לו השירות הכי טוב".
איך גם אתם יכולים לקבל ליווי מקצועי ברכישת הדירה? התשובות מחכות לכם בכתבה המלאה >>