סגור
כדאי להכיר

משתלם לי: אתר השוואת המחירים שיחסוך לכם לא מעט כסף

זה כבר מזמן לא סוד שמדינת ישראל ידועה ביוקר המחייה הגבוה שלה, שגורם לחלקנו לוותר על דברים שנתפסים כ"מותרות" - כשבראשם שירותי תקשורת. על מנת לסייע לאנשים להתגבר על הבעיה ולמצוא את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, החליט בן יום טוב להקים את אתר "משתלם לי" להשוואת מחירים בתחום התקשורת וברי המים

אם אתם מוצאים את עצמכם מכתתים רגליים בניסיון למצוא את החבילות המשתלמות ביותר, כאלה שיאפשרו לכם לרכוש שירותי תקשורת מקיפים לכל המשפחה - אתם לא לבד. בן יום טוב, יזם בתחום, הבין את הצורך שעלה בשוק, והקים לפני 5 שנים את אתר "משתלם לי", בו ניתן לראות את מחירי כל חברות התקשורת בישראל באופן מרוכז ולהשוות ביניהם, עד למציאת המוצר המושלם. תפסנו את יום טוב לשיחה על מנת להבין איך זה עובד ואיך הצרכן מרוויח מהסיפור בסופו של דבר.
3 צפייה בגלריה
משתלם לי - משווים וחוסכים בעלויות התקשורת
משתלם לי - משווים וחוסכים בעלויות התקשורת
משתלם לי - משווים וחוסכים בעלויות התקשורת
(יח''צ)
איך הגעת לתחום?
"האמת היא שאני מגיע מהרקע הזה - עבדתי שנים בחברות תקשורת, וכעובד חברת תקשורת לשעבר, שהיה בתחום מעל לעשור, ראיתי שיש לצרכנים צורך בפלטפורמה שתציג להם את התעריפים של כל החברות, כדי שהם יוכלו לבחור את החבילה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורם".
מה אפשר למצוא באתר?
"באתר אפשר למצוא השוואות מחירים בתחומי התקשורת - כמו למשל חבילות אינטרנט, חבילות סלולר ועוד. הכניסה של תחום הסיבים האופטיים לעולם האינטרנט היא גם משהו שיצר התעניינות בחבילות תקשורת שמבוססות על הטכנולוגיה הזו, אז יש לנו גם את זה. לאחרונה נכנסנו גם לתחום של הוזלת ברי מים, כי הבנו שזה מוצר שיש אליו ביקוש מאוד גדול, ועבור חלק מהאנשים, המחיר בשוק יחסית גבוה. אצלנו אפשר למצוא מחירים אטרקטיביים, גם לברי מים".
איך זה עובד? אתה יוצר קשר עם החברות?
"החברות עובדות מולי ישירות ומעדכנות אותי ברמה היומית. בכל פעם שיוצא מבצע - אני יודע על זה יום מראש, והמבצעים מתעדכנים באתר על בסיס יומיומי. כשיוצא מבצע חדש, אנחנו גם מעדכנים את הלקוחות של האתר באמצעות ניוזלטר, כדי שיוכלו ליהנות ממנו לפני שהמחיר משתנה".
הלקוחות רוכשים את החבילות דרך האתר?
"לא. אנחנו רק הגוף המקשר, זה שיודע מראש על המבצעים ויכול להתריע עליהם ללקוחות. אם גולש משאיר פנייה באתר לחברה מסוימת - אז הוא מגיע בסופו של דבר לאותה חברה".
אז איך אתם בעצם עוזרים לצרכן?
"מעבר לעובדה שאנחנו יודעים על המבצעים מראש ושחברות התקשורת משתפות איתנו פעולה, לקוחות שמופנים לחברות דרך האתר שלנו, מגיעים אליהן בחיוג ישיר ללא המתנה, ומקבלים מענה תוך דקות ספורות.
"בנוסף, בכל חבילה שמוצגת ללקוח באתר יש פירוט מלא על התנאים, התשלום ועוד - אנחנו בעצם מספקים ללקוחות את כל האינפורמציה ההכרחית, כדי שיראו על מה הם משלמים, כמה הם משלמים, מה הם מקבלים בתמורה ואיזו חבילה הכי משתלמת ונכונה עבורם, בסופו של דבר. כשרואים את הדברים ככה, שחור על גבי לבן, אפשר להשוות מחירים בצורה נכונה יותר ולקבל את ההחלטה המושכלת ביותר בעניין.
"חוץ מזה, באתר שלנו אין רק השוואות מחירים, אלא גם תכנים, טיפים וכתבות על כל מה שנעשה בשוק התקשורת - כולל חוות דעת על השירותים, המלצות של גולשים ושלנו, סקירות מוצרים ועוד. רוב הלקוחות מגיעים אלינו בעיקר בשביל לקבל חבילות זולות, אבל אנחנו מספקים מעטפת שלמה שעוזרת לצרכן להתנהל בצורה נבונה וטובה יותר עם הכסף שלו".
נגישות ויעילות - גם בפרטים הקטנים ביותר
כשנכנסים לאתר "משתלם לי", לא קשה להבין שמדובר באתר יעיל ונוח במיוחד לשימוש. כל השירותים באתר מתאפשרים בלחיצת כפתור, וניכר כי הממשקים והמערכות באתר מתקדמים מאוד. כשיום טוב נשאל על כך, הוא מסביר: "אנחנו מקפידים להישאר עדכניים ולהתפתח יחד עם הטכנולוגיה. יצרנו אתר כמה שיותר נגיש ונוח לתפעול, כדי שאפילו אנשים שמתקשים מאוד טכנולוגית יוכלו ליהנות ממנו".
3 צפייה בגלריה
משתלם לי - אתר להשוואת מחירים
משתלם לי - אתר להשוואת מחירים
משתלם לי - אתר להשוואת מחירים
(יח''צ)
מה קורה אם הצרכן נכנס לאתר ולא יודע או מבין במה הכי כדאי לו לבחור?
"אנחנו מאפשרים ללקוחות להתייעץ איתנו בוואטסאפ, בפנייה ישירה. יש כפתור באתר שזה כל הייעוד שלו - להגיע לוואטסאפ ולקבל ייעוץ מנציג. אם ללקוח אין וואטסאפ או שהוא מעוניין בערוץ תקשורת אחר - אפשר גם להשאיר לנו פרטים באתר, ואנחנו חוזרים אליו טלפונית".
על מה מתבסס הייעוץ שלכם?
"בעיקר על הניסיון הרחב שלנו וההיכרות עם השוק. אנחנו מסבירים ללקוח על המוצר, עונים על שאלות לגבי התעריפים ונותנים מענה בכל מה שקשור לשירות, חוות דעת ועוד. בסופו של דבר, הקמנו את האתר לטובת הלקוחות ובשבילם - אז חשוב לנו לתת להם את האינפורמציה המדויקת והמקיפה ביותר, כדי שיוכלו ליהנות מהשירות שאנחנו מציעים ולקבל את החבילות המשתלמות ביותר בשוק, ואני גאה ושמח לראות שאנחנו מצליחים לעזור לאנשים".
3 צפייה בגלריה
משתלם לי - לוגו
משתלם לי - לוגו
משתלם לי - לוגו
(יח''צ)
משתלם לי השוואת מחירים