סגור
נשים ופיננסים דף כתבה

דיוק מציל חיים

דיוק, דקדקנות, פדנטיות, עקשנות, כל אותן תכונות שעלולות לעצבן לפעמים הן מתנה כשמדובר באדם שדואג לביטוח שלך וקורא במקומך את האותיות הקטנות. כמו גלית טל

1 צפייה בגלריה
גלית טל - ביטוח פנסיה פיננסים
גלית טל - ביטוח פנסיה פיננסים
גלית טל - ביטוח פנסיה פיננסים
(צילום:נטלי ויצמן לוי)
כרטיס ביקור
שם: גלית טל
מקצוע: סוכנת ביטוח ופיננסים
העסק: גלית טל - ביטוח פנסיה פיננסים
מקום מגורים: פתח תקווה
# "לא להשאיר בעו"ש סכומים מעבר לצריכה השוטפת שלנו - גם לא בפק"מ ובמקומות שסביבת הריבית בהם אפסית. כל סכום יכול להיות מושקע באופן חכם, שיניב לכן הכנסה פסיבית".
מה למדת?
"אני בעלת תואר ראשון במדעי הרוח ובעלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מטעם משרד האוצר ועוסקת בביטוח ופיננסים כבר 21 שנים".
ספרי על לקוחה אחת שהפכה לאבן דרך משמעותית בקריירה שלך.
"לפני שנים הגיעה אליי משפחה, ובנוהל הקבוע ערכתי סקירה יסודית של התיק הביטוחי שלה. מצאתי שלשלושה מתוך ארבעה ילדים יש ביטוח בריאות ולקטנצ'יק לא. ההורים היו בשוק, כי היה להם ברור שכולם מבוטחים. סידרתי את העניין וזהו. למרבה הצער, כעבור כמה שנים אותו קטנצ'יק חלה, ולאחר שסיימנו את הטיפול בתביעה ההורים התקשרו להודות לי ולומר שפשוט הצלתי אותם. זה המקרה שחידד אצלי את ההכרה בערך של הדקדקנות והיסודיות שלי. אני משקיעה בזה הרבה זמן ואנרגיה, והסיפור הזה גרם לי להפנים כמה זה חשוב".
מה היה הצעד הראשון שלך בקריירה?
"כבר בגיל 20 עבדתי בחברת ביטוח ומאוד אהבתי את התחום. בלימודים היה לי רגע מכונן בקורס מימון! הארה! הבנתי שיש פוטנציאל עצום בשוק ההון, ושהוא מרתק אותי מבחינת מגוון ההשקעות שהוא מציע. החלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות.
"לפני שנים אחדות הפכתי להיות עצמאית. זה מאפשר לי ללוות לקוחות באופן מתמשך, אישי, בוטיקי – כמו שאני אוהבת ומאמינה שצריך לעשות".
מה העצה הכי טובה שקיבלת במהלך הקריירה?
"כשאני מאמינה במשהו – פשוט לא לוותר. זו עצה שעומדת לנגד עיניי במיוחד כשאני מטפלת בסוגיות עבור הלקוחות שלי מול חברות הביטוח, דבר הדורש התעקשות והתמדה".
מה הדבר שמבדל את העסק שלך מעסקים דומים?
"אין לי ספק שהיתרון המשמעותי והבולט הוא השירות האישי, הבוטיקי, שאני מעניקה. זה בא לידי ביטוי בזמינות שלי ללקוחות ובכך שאני מכירה אותם לעומק ומלווה אותם בכל מעגלי החיים: שינוי מקום העבודה, היריון, לידה, יציאה לעצמאות ועוד. גם ללקוחות מאוד נוח לעבוד מול גורם אחד, מישהי שמכירה את הרקע שלהם באספקטים שונים ויכולה לסייע להם".