סגור

בצל חוסר יציבות פיננסית שמשתוללת בעולם: קבוצת CityR משיקה את קרן מייפל 3 – קרן השקעות עם בטחונות של מלווה ורווחים של משקיע.

בזמן שסגרנו עוד שנה תנודתית וסוערת בכלכלה העולמית שבה כמעט כל אפיק השקעה ספג הפסדים, השקל צנח מול הדולר אך נמצא כעת במגמת התאוששות, הריביות זינקו ומדד האינפלציה עלה והוביל לעליית מחירים משמעותית, משקיעים מכל העולם מחפשים יותר מתמיד, אפיק השקעה שונה מההשקעות המסורתיות להשקיע בו את כספם.

זה לא סוד שהמצב הכלכלי בישראל לא ברור בימים אלו וכי העתיד לוט בערפל. בתקופות של חוסר יציבות מקומית, יש סחף של מעבר להשקעה בדולרים, פשוט מכיוון שהדולר נחשב כמטבע היציב ביותר בעולם. בתקופות אלו, רבים מהמשקיעים נוטים לחפש אפיקי השקעה מעבר לים בשווקים בהם המחירים נמוכים יותר והתשואות גבוהות יותר ובעיקר – גיוון בהשקעות סולידיות ושימור ההון לעתיד. גם משקיעים מוסדיים הידועים כ"ידיים החזקות" שרואים בתקופות של ירידות – הזדמנות, מנתבים כעת את כספם לחו"ל מתוך אינטרס לפיזור סיכונים מחושב.
3 צפייה בגלריה
קבוצת CityR - חברה יזמית אמריקאית להשקעות נדל"ן
קבוצת CityR - חברה יזמית אמריקאית להשקעות נדל"ן
קרקע הנמצאת בתהליך פיתוח תשתיות
(CityR group)
ארצות הברית כיעד בטוח להשקעה
תקופות משבר לאומי כמו זו שאנו חווים כעת בעקבות המלחמה, בהן השקל מאבד מיציבותו וחוזקתו, ממחישות למשקיעים הישראליים, יותר מתמיד, מדוע מטבע הדולר האמריקני מהווה עוגן אמיתי של יציבות על פני מים כלכליים סוערים.
כמו כן, נתוני מדד המחירים לצרכן העידו כי האינפלציה בארה"ב נמצאת בנסיגה מהירה ועודדו את המשקיעים להעריך כי שינוי הכיוון במדיניות הריבית של הבנק הפדרלי קרוב מתמיד, והסיכויים להעלאת ריבית נוספת בארה"ב הולכים ודועכים. התחזיות קובעות כי הורדת הריבית תתחיל מארה"ב ומשם לשאר מדינות העולם המערבי.
3 צפייה בגלריה
קבוצת CityR - השקעה בפיתוח תשתיות להקמת שכונות מגורים בארה"ב
קבוצת CityR - השקעה בפיתוח תשתיות להקמת שכונות מגורים בארה"ב
קבוצת CityR משיקה את קרן מייפל 3 למשקיעים כשירים
(CityR group)
בנייה חדשה – אלטרנטיבת השקעה יציבה בגיבוי הממשל האמריקאי
השקעה בפיתוח תשתיות להקמת שכונות מגורים בארה"ב מוכיחה את עצמה בשנים האחרונות כאפיק השקעות אלטרנטיבי בעל פוטנציאל משמעותי ובטוח עבור משקיעים, היות וכמעט ואינו תלוי בשינויים במדדי הריבית והאינפלציה ואינו תלוי כלל בתנודות פוליטיות מכיוון שבהקשרים הכלכליים, שתי המפלגות המובילות בארה"ב רואות בעידוד השקעות ומשיכת השקעות זרות לגבולותיה של אמריקה, כנושא בעל חשיבות רבה.
סגמנט פיתוח התשתיות לשכונות מגורים בארה"ב נהנה מרוח גבית מצד הממשל, הקשוב לצרכים העולים מהשטח, ורואה בהשקעות נרחבות בפיתוח בנייה חדשה כיעד בעל חשיבות לאומית. האינטרס המשותף של הרשויות המקומיות, היזמים והמשקיעים בא לידי ביטוי בקצב קידום הפרויקטים בשטח ובסביבת עבודה נגישה ונוחה עבור משקיעים ומתאים גם לתקופות אינפלציה מכיוון שמענקי הממשל מוצמדים לאינפלציה ומנטרלים את מרכיב הסכנה בהשתוללות אינפלציונית.
השקעה בפיתוח תשתיות לשכונות מגורים הוא תחום השקעות פחות מוכר לרוב השחקנים הפועלים בזירה המקומית. אך התקופה המאתגרת המאופיינת בחוסר וודאות פיננסית בה אנו מצויים כעת, מצביעה על חיפוש אפיקים חדשים בטוחים יותר בעלי תשתית יציבה וחזקה יותר.
קבוצת CityR נמנית בין השחקנים המובילים בתחום ההשקעה בפיתוח תשתיות בארה"ב ואחד הפרויקטים המוצלחים של החברה הינו הסבה של שדה תעופה ביוסטון, טקסס, תוך קבלת כל האישורים הנדרשים בזמן קצר והקמה של תשתיות לשכונת מגורים חדשה. כבר בתחילת העבודה, לאור החוסרים בקרקעות לבנייה ביוסטון, מכרה CityR את הקרקע לחברה ציבורית גדולה אשר בונה מאות יחידות דיור בשנה בטקסס.
על הקרקע נבנו כ-900 יחידות לדיור בר השגה, תחום מבוקש מאוד במיוחד ביוסטון, בשל הביקוש הגדול וההיצע המצומצם, ולכן זוכה לסיוע מטעם הרשויות ואף לעזרה במימון כחלק מעידוד בניית שכונות מגורים באזור.
השקעה ידועה מראש
CityR Group, קבוצה יזמית אמריקאית המתמחה באיתור הזדמנויות השקעה בנדל"ן בארצות הברית, בהובלת היזמים אורי פריש ורועי מרציאנו, השיקה לאחרונה קרן השקעות ייחודית שבאה לתת מענה לחוסר הוודאות הפיננסית ולהציע אלטרנטיבה בטוחה בקנה מידה שעוד לא הכרנו כאן בישראל.
קרן מייפל 3 מציעה השקעה בפרוטפוליו המורכב ממספר פרויקטים לבניית שכונות מגורים ביוסטון, טקסס. כל הפרויקטים נהנים מהחזרי הוצאות בנייה מהרשויות האמריקאיות ועם קרקעות שנמכרו מראש לקבלני בנייה מובילים בשוק האמריקאי, עוד טרם תהליך הבנייה בפועל.
הקרן שמה לעצמה כיעד, להשקיע רק בפרויקטים הנמצאים תחת הסכמי מכירה מול קבלני בנייה, במחיר ידוע מראש ולתקופה ידועה מראש.
פיתוח הקרקע נעשה אל מול הרשויות המוניציפאליות בארה"ב, המתחייבות לשאת בהוצאות הבנייה.
בטרום תהליך פיתוח הקרקע, קבלני הבנייה רוכשים חלקות לטובת בניית בתים ומכירתם.
השקעה בקרן מייפל 3 מציגה יתרונות רבים למשקיע הכשיר הישראלי:
  • משקיעים נהנים מכל היתרונות בתחום פיתוח תשתיות נדל״ן למגורים בארה״ב.
  • יעילות השיטה האמריקאית – ללא בירוקרטיה, תהליך פיתוח מהיר ומכירה ליזמים וקבלנים אמריקאים.
  • מבנה מיסוי אטרקטיבי.
3 צפייה בגלריה
קבוצת CityR, השקעה בפיתוח תשתיות להקמת שכונות מגורים בארה"ב
קבוצת CityR, השקעה בפיתוח תשתיות להקמת שכונות מגורים בארה"ב
קבוצת CityR, השקעה בפיתוח תשתיות להקמת שכונות מגורים בארה"ב
(CityR group)
CityR Group, פועלת למעלה מ-13 שנה ומפתחת למעלה מ-10,000 דונם עם למעלה מ-6,000 יחידות דיור למכירה והשכרה, מרכזים קהילתיים ומרכזים מסחריים.
לקבוצת CityR יש נציגות בישראל והיא נותנת מענה מידי לפניות של משקיעים ישראליים, מנהלת את תיקי ההשקעה שלהם ומדווחת להם באופן שוטף על התקדמות הפרויקטים בארצות הברית.